Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:18:24 GMT

عکس: سپید رود رشت در ۲۵ سال پیش

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۵۱۰۹

عکس: سپید رود رشت در ۲۵ سال پیش

سپیدرود رشت پس از سالها روز گذشته بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگشت. سرویس عکس و فیلم فردا: در تصویر تیم سپیدرود سال ۱۳۷۱، یعنی همان تیمی که ۲۵ سال پیش در لیگ آزادگان حضور داشت، را مشاهده می کنید.
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد