Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ابراهيم رييسي گفت: هرجا با روحيه انقلابي و جهادي جلو رفتيم به پيروزي و موفقيت و پيشرفت رسيده‌ايم.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي شامگاه امشب با حضور در حسينيه اباعبدالله الحسين (ع) در جمع مردم کرمانشاه با بيان اينکه کشور ما به برکت رشادت جوانان و مردان و زنان اين خطه، اجازه تجاوز به اين سرزمين را نداده است، گفت: آنچه سايه جنگ را از سر کشور برداشته است، حماسه آفريني، رشادت، ايستادگي و مقاومت شما باعث شده است که سايه جنگ از سر کشور برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه هرجا با روحيه انقلابي و جهادي جلو رفتيم به پيروزي و موفقيت و پيشرفت رسيده‌ايم، گفت: عرصه هاي ارزشمندي را کشور ما با مديريت جهادي توانسته پشت سر بگذارد تا همه دنيا انگشت به دهان بمانند که چگونه اين ملت توانسته است به چنين جايگاهي دست يابد و همين پيشرفت ها بوده که اقتدار ما را در عرصه جهاني فراهم آورده است.
رييسي افزود: اما با وجود چنين پيشرفت‌هايي امروز با مشکلات فراوان روبه رو هستيم و آنچه ما شاهدش هستيم اين است که با وجود سرمايه هاي کشور و نيروي انساني خلاق و مبتکر که مي تواند از مشکلات کشور گره گشايي کند، در اين وضعيت قرار داريم.
اين کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري اظهار کرد: بايد از تصدي گري دولت در اقتصاد کاسته شود و به نظارت و هدايتش افزوده شود، اگر اين تصدي گري ادامه پيدا کند با همين وضعيتي مواجه مي شويم که در آن قرار داريم.

وي ادامه داد: اگر نقدينگي که در کشور ايجاد شده است خرج توليد مي شد درست بود اما اينکه نقدينگي که دولت ايجاد کرده به دست عده‌اي خاص داده شود و آنها هم اين نقدينگي را در بانک ها بگذارند و سودش را استفاده کنند، وضعيت مي شود همين.
رييسي گفت: ما معتقديم اگر تنها به دو نفر از بدهکاران بانکي بگوييم پولهايي که گرفته ايد و وام هايي که برداشته ايد باز گردانند، آن وقت مي بينيم که مشکل تامين تسهيلات ازدواج جوانان حل مي شود. مسکن مهر مشکلاتي در بخش بهداشت و آموزش داشت که برايش پيش بيني هاي لازم انجام نشده بود اما چرا به جاي حل اين مشکلات کل پروژه را تعطيل کرديد؟
وي با بيان اينکه ما معتقديم در کشور منابع وجود دارد اما مشکل از مديريت است، گفت: ما در اين مدت با نظر کارشناسان آمايش سرزميني کرديم و مشکلات استان ها و از جمله کرمانشاه را بررسي کرديم و يک عزم و اراده جدي مي خواهد که از سرمايه هاي کشور و نيروي انساني براي حل مشکلات استفاده کرد.

اين کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري تصريح کرد: مي‌شود يارانه دهک هاي پايين جامعه را مي‌شود افزايش داد و نسبت به طبقات بالا هم که ماليات شان را نمي‌دهند و فرار مالياتي دارند را بايد آورد پاي ميز محاکمه و پرسيد شما چرا ماليات نمي دهيد؟ شمايي که قاچاق کالا مي کنيد و مالياتي نمي‌دهيد.
ادامه دارد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری