Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس ‌مجلس در واکنش به سخنان یک عضو حزب کارگزاران مبنی بر عدم ضرورت کمک‌رسانی به مدافعان حرم گفت: جوانان ما آنجا تکه‌پاره می‌شوند تا آقای کرباسچی با آمریکایی‌ها نسکافه بخورد و حرف مفت بزند.


 

منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس ‌مجلس شورای اسلامی، در واکنش به سخنان غلامحسین کرباسچی مبنی بر عدم ضرورت برای کمک‌رسانی به مدافعان حرم گفت: امروز همه می‌دانند که اگر ما امنیت داریم به خاطر حضورمان در سوریه، شام و عراق است، و اگر این حضور را نداشتیم امروز آقای کرباسچی دنبال سوراخ موش می‌گشت تا مخفی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رئیس ‌مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز جوانان رشید، انقلابی و اهل ولایت ما در سوریه تکه‌پاره می‌شوند تا آقای کرباسچی نسکافه بخورد و حرف مفت بزند.
حقیقت‌پور سخنان کرباسچی را نگاهی ریشه‌ای در حزب کارگزاران برشمرد و گفت: این نگاه جزء دکترین و آیین‌نامه‌های این حزب است.
مشاور رئیس‌ مجلس با تأکید بر اینکه کارگزاران نه اهل جنگیدن، نه اهل جهاد و نه اهل مدیریت جهادی هستند، اظهار داشت: این‌ها جزء سیاست‌های حقوق بگیران نجومی است که در 100 تا هیئت مدیره حضور دارند و مملکت را می‌چاپند و به فکر فقرا و محرومین نیستند.
حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه کارگزاران افرادی تکنوکرات بوده و به دنبال رفاه و آسایش خود هستند، اظهار داشت: آنها راه ادامه کار خود را در این می‌بینند که با آمریکا سازش کنند و اسرائیل را به رسمیت بشناسند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگزاران به دنبال این هستند که به همراه فرانسه و آمریکا نوشابه و نسکافه بخورند و با عربستان قلیان چاق کنند.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!

 کریستین رومرو و امرسون رویال مدافعان تاتنهام در جریان بازی امروز مقابل لیورپول، وارد درگیری شدیدی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت: «من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهامیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید.

اما باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است