Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به توزیع بن جهت تهیه کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال به ۴ گروه از اقشار مختلف بن کتاب توزیع می‌شود. 
وی افزود: دانشجویان و طلاب، اساتید دانشگاه و حوزه و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، دانش آموزان و همچنین سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله گروه‌هایی هستند که بن کتاب به آن‌ها داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص میزان بن در نظر گرفته شده برای دانشجویان و طلاب تصریح کرد: به دانشجویان، طلاب و دانش آموزان ۴۰ درصد از بهای خرید کتاب بن اهدا می‌شود و مابقی مبلغ خرید از سوی خود افراد تأمین می‌شود. 
ناصحی اظهار کرد: اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها نیز از تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب استفاده خواهند کرد ضمن اینکه برای نویسندگان و اهل قلم مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بن درنظر گرفته شده است. 
وی در رابطه رقم بن در نظر گرفته شده برای سازمان‌ها و دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: برای سازمان‌ها و برخی دستگاه‌ها نیز تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است که این تخیف متناسب با هر سازمان و دستگاه متغییر خواهد بود. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که رقم کلی در نظر گرفته شده جهت تهیه بن کتاب در نمایشگاه امسال چقدر است؟، گفت: حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق وزارت ارشاد و حدود ۶۰ میلیارد تومان از سوی سازمان‌ها و سایر دستگاه‌ها برای تامین بن کتاب در نظر گرفته شده است. 
ناصحی در پایان گفت: مدیریت شهری نیز در تأمین بخشی از هزینه‌های تهیه کتاب ورود جدی را داشته است. 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند