Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز امیدی در آیین زنگ سپاس معلم و تجلیل از معلمان برتر استان افزود: این میزان مطالبات در قالب پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 93 و 94، دیون کمک هزینه ازدواج و فوت و برون سپاری خدمات آموزشی و سرانه مدارس پرداخت شده است.


وی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به آموزش و پرورش گفت: میزان پرداختی تا سال 94 به فرهنگیان 85 درصد افزایش داشته است که اما معتقدیم این میزان کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی در استان 99.8 درصد است، افزود: هم اکنون میانگین پوشش تحصیلی استان از کشور 1.2 درصد بالاتر است.


به گفته وی، 250 مدرسه زیر 20 دانش آموز و 40 مدرسه با 3 دانش آموز در مناطق سخت گذر استان که دارای هشت تا 9 خانوار هستند، دایر است.


امیدی افزود: در سال تحصیلی جدید برای بخش «زرد لیمه» اردل که یکی از مناطق سخت گذر استان است، معلم در نظر گرفته شده است.


به گفته وی، هم اینک 15 هزار فرهنگی در 2 هزار و 400 مدرسه استان چهارمحال وبختیاری 185 هزار دانش آموز را تحت تعلیم و تعلم خود دارند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند