Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آقاي جهانگيري چند سال است که به عنوان رئيس ستاد مبارزه با مفاسد منصوب شده و بايد گزارش بدهد که در قابل مبارزه با فساد چه عملکردي داشته است.

به گزارش مشرق، عليرضا زاکاني عصر سه شنبه در جمع حاميان جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفيت‌هاي بي‌شمار و متعدد کشور در نقاط مختلف جغرافيايي، اظهار کرد: متأسفانه اين ظرفيت‌ها چند سالي است مورد بي‌توجهي و غفلت قرار گرفته است و بي‌توجهي به قدرت و توان مردم در عملکرد برخي موج مي‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اين بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامي به گذشته خود افتخار مي‌کنيم اما از جايگاه فعلي راضي نيستيم، افزود: ما در حال حاضر بايد شرايط بسيار بهتري را تجربه مي‌کرديم و در نقطه‎اي بسيار جلوتر از اين قرار مي‌گرفتيم.
نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اينکه گره کار در کشورمان اين است که عده‌اي در رأس قدرت قرار گرفته‌اند که پيوستگي‌هايي با کانون ثروت دارند، خاطرنشان کرد: پيوستگي کانون‌هاي قدرت و ثروت در کشور موجب غفلت از توانمندي‌ها و تنبلي و بي‌دغدغه بودن براي برخي مسؤولان شده است.
زاکاني با اشاره به اينکه برخي عملکردها در مجموعه مديران دولتي اين‌گونه نشان مي‌دهد که انگار قرار نيست همه مردم و تمام 80 ميليون نفر ايراني از مواهب خدادادي و ثروت‌هاي ملي بهره‌مند شوند، ادامه داد: برخي در کشور براي خود کلوني‌ها و پيوستگي‌هايي ايجاد کرده‌اند که نمي‌گذارد مردم از منافع ملي سهمي ببرند و همه منافع و مواهب کشور به جيب و کيسه برخي معدود در بدنه قدرت و اطرافيان و نزديکان آنها واصل مي‌شود.
وي با انتقاد از بي‌حوصلگي و بي‌توجهي برخي مسؤولان دولتي نسبت به نيازهاي مردم، تصريح کرد: برخي مسؤولان برخي مي‌خواهد در کشور اتفاق مهمي بيفتد و نياز به دقت و فرصت براي کار کارشناسي است مي‌گويند وقتي نداريم و وقتي قرار است پروژه‌اي براي بهره‌مندي مردم محروم اجرايي شود و نه برخي از نزديکان و وابستگان به کانون‌هاي ثروت مي‌گويند اعتبار و هزينه‌اي براي پرداخت در اين امور نداريم.
رئيس سابق کميسيون ويژه بررسي برجام در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از رفتارهاي عوام‌فريبانه برخي مسؤولان، گفت: اين روزها برخي ياد گرفته‌اند که با اقوام و مذاهب برخورد تبليغاتي کنند و در هر منطقه‌اي از جمله کردستان، بلوچستان و ترکمن صحرا که مي‌روند با رفتارهاي تبليغاتي به جاي رسيدگي به مردم وعده‌هاي توخالي دهند.
زاکاني با انتقاد از معاون اول رئيس جمهور در برگزاري مناظره اخير انتخاباتي، گفت: آقاي جهانگيري چند سال است که به عنوان رئيس ستاد مبارزه با مفاسد منصوب شده و بايد گزارش بدهد که در قابل مبارزه با فساد چه عملکردي داشته و بايد پاسخگو باشد به عنوان مسؤول ارشد مبارزه با فساد چه برخوردي با برادر خود کرده است؟
وي در پايان متذکر شد: سؤال ما از معاون اول رئيس جمهور اين است که چگونه برادر وي با مقدار اعتبار اندکي صاحب بانک گردشگري مي‌شود درحالي‌ که مردم براي يک وام دو تا 3 ميليوني بايد مراحل بسيار سختي را طي کرده و تازه باز هم تنها برخي از آنها موفق به دريافت وام مي‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد