Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: برای کمک‌رسانی به اقشار مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی به آنها با همت بهداری هنگ مرزی این شهرستان، طرح ویزیت رایگان در روستاهای مرزی از آغاز سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با قدردانی از تیم بهداشتی درمانی هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: اجرای طرح مردم‌یاری که هرساله چندین نوبت و در مناسبت‌های مختلف در مناطق مرزی اجرا می‌شود مورد استقبال خوب مرزنشینان این شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده هنگ مرزی آستارا از آغاز سال جاری تاکنون بالغ‌بر 674 نفر از مرزنشینان این شهرستان در روستاهای خشکه‌دهنه، باغچه‌سرا، عنبران و عباس‌آباد توسط اداره بهداشت و درمان هنگ مرزی به صورت رایگان مورد معاینه و درمان قرار گرفته‌اند.

مرادی نقش مرزنشینان را در تأمین امینت مرزها مهم دانست و گفت: بهبود سلامت مرزنشینان، بررسی بیماری‌های اقلیمی در مرزها همچنین بیماری‌های فرامرزی، شرکت در طرح‌های مردم یاری در مناطق مرزی از جمله اهداف بهداشت و درمان بهداری هنگ مرزی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه امنیت در جامعه مقوله بسیار مهم و با ارزشی است که در هر شرایطی به آن نیاز داریم، خاطرنشان کرد: مرزبانی یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت در کشور بوده و مرزبانان این شهرستان با هوشیاری تمام بر کنترل مرز اشرافیت کامل دارند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا یکی از عوامل رونق اقتصادی در مناطق مرزی را استقرار امنیت در این مناطق عنوان کرد و یادآور شد: پایداری امنیت در مرزها تأثیر مستقیم بر اقتصاد و وضع معیشت مرزنشینان دارد بنابراین همه باید برای تثبیت امنیت در مرزهای کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد حیدر حیدر مردم شهرستان مرزی تایباد

مردم اهل تشیع و تسنن شهرستان مرزی تایباد خراسان رضوی همصدا با دیگر مردم کشورمان در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران و حمله به اسرائیل فریاد حیدر حیدر سر دادند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • اجرایی شدن قانون جدید تجارت مرزی در خصوص کولبری و ملوانی
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • فریاد حیدر حیدر مردم شهرستان مرزی تایباد