Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@03:20:13 GMT

کرباسچی: روحانی ماندگارتر از مصدق خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۸۹۰۳

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات رعایت نشود، فضای انتخابات، فضایی برای بر هم خوردن تفاهم ملی می شود. به گزارش جنوب نیوز، غلامحسین کرباسچی در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهر سمنان افزود: در ایام انتخابات باید رعایت صداقت، راستگویی، اجتناب از دروغ گفتن و اتهام نزدن به شخص را به عنوان یک اصل مهم رعایت کنیم در غیر این صورت پس از انتخابات با مشکلات مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: ایام انتخابات، فضای بازنگری در وضعیت کشور است و فرصتی است تا آنچه را که در مسایل مختلف در چهار سال گذشته انجام شده را مرور و تصمیم گیری کنیم. فضای تبلیغاتی نباید فضای شعار و تبلیغات باشد بلکه باید به تحلیل های سیاسی و اقتصادی توجه داشته باشیم تا جامعه را شاد کند و بتوانیم در چهار سال آینده همراه و حامی دولت باشیم.کرباسچی گفت : ایران جزو سیاسی ترین کشورهای دنیاست و توده های مردم دارای فهم و درک سیاسی بالا هستند. بنابراین فرصت انتخابات را باید برای بالا بردن درک و شعور سیاسی و دیگر مسایل کشور استفاده کرد و اشکالات را شناسایی و رفع کنیم.دبیر حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به خدمات دولت یازدهم برای رفع چالش های فراروی کشور، ادامه داد: بزرگترین عملیات دیپلماسی و سیاسی تاریخ کشور در زمان این دولت اتفاق افتاد به طور قطع نام روحانی و کاری که در برجام کرد از کاری که دکتر مصدق در ملی شدن صنعت نفت کرد بالاتر است و ماندگار خواهد شد.به گفته وی در دولت گذشته که احزاب و گروه های سیاسی و طیف های مختلف قادر نبودند دور یک میز در تهران بنشینند امروز در کشور برنامه دارند و این از برکت وجود روحانی است.دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: کاهش تورم در کشور و عبور از تحریم ها و رفع مشکلات از سوی این دولت کار کمی نیست به طور مثال دراین دولت ۲۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید برگشتند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!