Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران;سید ظهیرالدین پورالحسینی دوشنبه‌شب در نشست با خبرنگاران در گچساران افزود که آثار علمی به جا مانده از این فیلسوف می‌تواند چراغ راه انسان‌های آزاداندیش در هر سنی باشد.

وی کتاب داستان راستان شهید مطهری را نمونه بارز یک اثر برای پرورش کودکان و نوجوانان با اندیشه اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورالحسینی با اشاره به نام‌گذاری 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم بیان کرد که تجلیل از معلمان، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار فرهنگیان با امام جمعه شهر دوگنبدان از جمله برنامه‌های هفته معلم در گچساران است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با یادآوری متحول شدن وضعیت معیشتی معلمان و زیرساخت‌های آموزشی در دولت یازدهم بیان کرد که این تلاش‌ها نشانگر توجه دولتمردان به تربیت نسلی مبتکر، خلاق و پژوهشگر است.

پورالحسینی برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان، نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته معلم در گچساران اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان گچسارانی در یک سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دست آورده‌اند تصریح کرد که این دستاوردها حاصل تلاش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بوده است.

پورالحسینی با تقدیر از تلاش معلمان برای تعلیم و تربیت آینده سازان بیان کرد که از 21 دانش آموز برتر المپیادهای دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد 14 نفر آنان گچسارانی بوده‌اند که این امر نشان از قابل قبول بودن تلاش معلمان بوده است.

وی کسب رتبه اول قبولی‌های کنکور سال گذشته، رتبه برتر اسکان نوروزی، مقام نخست فعالیت اولیا و مربیان، مقام اول مشارکت‌های مردمی و رتبه نخست پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد را نشان دهنده مشارکت مردم، خانواده‌ها و فرهنگیان برای موفقیت آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه پایدار دانست.

در پایان این آئین از فعالان عرصه خبر و رسانه در گچساران با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در هفته معلم دورهمی فرهنگی با همکاری موسسه اسفنجرد و شورای اسلامی در کتابخانه باقر العلوم (ع) عزآباد شهرستان اشکذر با حضور معلمان، کودکان و نوجوانان برگزار شد.

او بیان کرد: اعتلای جایگاه معلم در جامعه، ایجاد انگیزه در معلمین، گسترش و تعمیق مرجعیت و اثربخشی معلمان در مدارس، محلات و جامعه از جمله اهداف هفته معلم است.

حفیظی اظهار داشت: آشنایی معلمان با تکالیف خود و تبیین حقوق جامعه نسبت به معلمان از جمله دیگر اهداف هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی کتاب محور با محوریت هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری در این کتابخانه برگزار شد.

او بیان کرد: معرفی کتاب‌های شهید مطهری همچنین قصه گویی، نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان نیز از دیگر برنامه‌ها در کتابخانه باقرالعلوم (ع) عزآباد بود و از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی نیز تقدیر شد.

حفیظی گفت: معلم همچون شمع می‌سوزد که روشنایی علم را گسترش دهد و کار معلمان بسیار ارزشمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران