Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:08:07 GMT

نمره منفی، صدر را از بیرانوند نگرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۹۹۰۶

نمره منفی، صدر را از بیرانوند نگرفت

هفته ای که سه دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران نمایش موفقی از خود ارائه ندادند، علیرضا بیرانوند موفق شد به دلیل اختلاف امتیازی که با حریفان داشت در صدر جدول باقی بماند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند، اخباری و مظاهری سه دروازه بان حاضر در تیم ملی ایران هستند که در بازی های هفته بیست و نهم موفق نشدند نمایش قابل توجهی از خود ارائه دهند، این مسئله در حالی اتفاق افتاد که رحمان احمدی، لی اولیورا، فرناندو ده خسوس، احسان مرادیان، مسعود همامی و گودرز داوودی(که پس از بهبودی برای اولین بار در لیگ شانزدهم به میدان رفت) توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول شماره یک


دروازه بان هایی که در بیشتر از پنجاه درصد بازی های تیم های شان به میدان رفتند و اکنون دروازه اصلی محسوب می شوند در این جدول قرار گرفته اند.

اول – علیرضا بیرانوند، پرسپولیس

گلر سرخ پوشان در بازی ماقبل پایانی لیگ شانزدهم موفق نشد بازی خوبی از خود ارائه دهد، او علیرغم رکوردهای مثبتی که به نام خود زده است برای دومین بار در این فصل، سه گل در یک بازی دریافت کرد، او در 24 دیداری که برای پرسپولیسی ها به میدان رفته است 11 بار دروازه خود را باز شده دید، ضمن اینکه او 17 کلین شیت نیز در کارنامه خود ثبت کرده است تا در این زمینه نفر اول گلرهای لیگ باشد.

دوم – محمدرضا اخباری، تراکتورسازی

اخباری یکی از معدود دروازه بان هایی است که در تمام بازی های لیگ به میدان رفته است، او که در اصفهان نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد، در 29 دیداری که برای تیمش به میدان رفته، توانسته 14 بار دروازه خودرا بسته نگه دارد و 24 بار نیز اسیر حریفان شود. اخباری در یک دیدار نیز به مهار ضربه پنالتی پرداخته است.

سوم – فرناندو ده خسوس، گسترش فولاد

گلر برزیلی گسترشی ها که فصل قبل عنوان بهترین دروازه بان لیگ را برای خودکرده بود با عملکرد خوب در دیدارهای اخیر این تیم باز هم موفق شده خود را به صدر برساند. خسوس در 25 بازی به میدان رفته و در این میان 10 کلین شیت در کارنامه خود ثبت کرده است. خسوس 20 بار نیز دروازه خود را باز شده دید.

چهارم – مهدی رحمتی، استقلال

کاپیتان آبی ها نیز در بازی این تیم در هفته بیست و نهم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد، اگر چه رحمتی در این بازی چند بار با واکنش خوب خود مانع از باز شدن دروازه اش شد اما روی یک اشتباه اسیر مهاجم حریف شد. رحمتی در 21 بازی برای استقلال به میدان رفته است و 20 بار دروازه خود را باز شده دید، رحمتی 7 بار نیز اقدام به کلین شیت کرد.

جدول شماره دو

دروازه بان هایی که در نیم فصل به تیم های شان پیوستند و یا زیر پنجاه درصد به میدان رفتند و هم اکنون گلر اصلی تیم محسوب می شوند در این جدول قرار گرفته اند.

محسن فروزان، صبای قم

دروازه بان سابق آبی های پایتخت در فصل نقل و انتقالات نیم فصل راهی قم شد تا برای صبا به میدان برود، فروزان در 13 بازی به میدان رفت و توانست بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد، او در این تعداد بازی 7 بار کلین شیت کرد و 8 بار نیز دروازه خود را باز شده دید.

ناصر سالاری، صنعت نفت آبادان

گلر صنعت نفتی ها پس از حسن هوری به دروازه این تیم رسید، او در 11 دیداری که برای نفتی ها به میدان رفت موفق شد در 5 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و 8 بار نیز اسیر مهاجمان حریف شود. ناصر سالاری از جمله دروازه بان های کم نام و نشانی بود که با نمایش های خوب خود، اکنون یکی از دروازه بان خوب لیگ محسوب می شود.

جدول شماره سه

دروازه بان هایی که هر کدام در بازی هایی به میدان رفتند اما هم اکنون گلر نیمکت نشین محسوب می شود.

شرح جدول

دروازه بان ها با هر کلین شیت نیم امتیاز و مهار ضربه پنالتی یک امتیاز مثبت دریافت می کنند. هر گل خورده نیز برای گلرها نیم امتیاز منفی به دنبال دارد.

گسترش فولاد تبریز علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران سید مهدی رحمتی استقلال تهران فرناندو خسوس تراکتورسازی تبریز محمدرضا اخباری شاد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد