Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@06:25:22 GMT

اتهام‌پراکنی نماینده کنگره آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۹۹۵۲

اتهام‌پراکنی نماینده کنگره آمریکا علیه ایران

راس لتینن، عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه اعلام کرد با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد تلفنی رایزنی کرده است.

وی در بیانیه‌ای که روی وب‌سایتش قرار گرفته گفته که در این گفت‌وگوی تلفنی از آنچه به اعتقاد وی «موضع ضد اسرائیلی» سازمان یونسکو است انتقاد کرده و خواستار اصلاح ساختار سازمان ملل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه لتینن روز سه‌شنبه ساعاتی پس از آن صادر شده که سازمان یونسکو علی‌رغم فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی قدس را شهری اشغالی دانست و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی بر آن حاکمیت ندارد.

نماینده کنگره می‌گوید از دبیر کل سازمان ملل خواسته با قاطعیت بیشتری علیه مادورو (رئیس‌جمهور ونزوئلا) و کاسترو (رئیس‌جمهور کوبا) صحبت کند و از ایران بخواهد زندانیان بازداشتی در این کشور از جمله سیامک و باقر نمازی را آزاد کند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد که از روز پنجشنبه روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، «گوستاوو پترو» روز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: از روز پنجشنبه (امروز) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات این رژیم در غزه به طور کامل قطع خواهد شد.

وی در میان تشویق جمعیتی که به مناسبت روز جهانی کارگر و در حمایت از اصلاحات اجتماعی و اقتصادی دولت وی در کلمبیا، در پایتخت این کشور به خیابان‌ها آمده و در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا تجمع کرده بودند، تاکید کرد: اینجا در مقابل شما، رئیس جمهور دولت تغییر اعلام می‌کند که فردا روابط دیپلماتیک خود را با (رژیم) اسرائیل به طور کامل قطع می‌کنیم زیرا این رژیم و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر آن در غزه مرتکب نسل‌کشی شده‌اند.

رئیس جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا جنبش حماس نیز بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای از قطع روابط دیپلماتیک کلمبیا با رژیم صهیونیستی استقبال کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: از موضع گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر ادامه جنگ ارتش اشغالگر نازی علیه مردم فلسطین در نوار غزه استقبال می‌کنیم و آن را یک پیروزی برای فداکاری‌های مردم ما و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم.

حماس افزوده است: ما از کشورهای آمریکای جنوبی و همه کشورها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم فاشیست سرکش که به جنایات خود علیه مردم ما ادامه می‌دهد و تمام قوانین و هنجارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند.

کد خبر 750000

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد