Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: سهیلا جلودارزاده روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: مناظره ها باید در جهت معرفی نامزدها و برنامه های آنان باشد، در مناظره ها باید به اجرایی شدن یا نشدن برنامه ها پرداخته شود.
وی ادامه داد: مناظره نخست مانند یک امتحان شفاهی برگزار شد، موضوعی مطرح شد و نامزدها بر اساس آن پاسخ هایی دادند.
نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: پاسخ هایی که در مناظره نخست داده می شد، بیان گر روش و منش نامزدها نبود، بویژه یکی از آنان شروع به تخریب طرف مقابل کرد و هم اکنون هم در جامعه به شدت به طرق مختلف در حال تخریب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلودارزاده تصریح کرد: نامزدها باید برنامه هایشان را در موضوعات مختلف خصوصا اقتصادی مطرح کنند، در مناظره نخست در مورد اجرایی شدن برنامه ششم توسعه هیچ سوالی از نامزدها نشد.
وی تاکید کرد: صدا و سیما باید به مناظره ها را با همکاری ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری طراحی کند که در جهت منافع ملی باشد و به عنوان صدا و سیمای ایران نتیجه خوبی داشته باشد نه این که شانتاژهای یکی از نامزدها را پوشش بدهد.
عضو فراکسیون زنان مجلس در مورد وعده و وعیدهای یک نامزد مبنی بر پرداخت یارانه 250 هزار تومانی به مردم گفت: من از این نامزد سوال می کنم که می خواهد این 250 هزار تومان را از کجا بیاورد؟ چرا این گونه وعده و وعید می دهند.
جلودارزاده یادآور شد: کشور این مقدار منابع مالی را ندارد ، این منابع رویایی و ایده آل را از کجا می خواهند بیاورند، باید به مردم راست بگویند، نباید مردم را با وعده و وعید به جاده های انحرافی بیاندازیم.
وی تاکید کرد: این انتخابات نسبت به دو دوره گذشته، تنها چهره ها تفاوت کرده است ولی منش برخی همان است که مملکت را هشت سال به نابودی کشاند.
نخستین مناظره 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هشتم اردیبهشت ماه با محور آسیب های اجتماعی برگزار شد، مناظره بعدی در روز 15 اردیبهشت با موضوع سیاسی و فرهنگی و آخرین مناظره در 22 اریبهشت ماه با موضوع اقتصادی برگزار می شود.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان