Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بهرام قاسمی در خصوص آخرین اقدامات وزارت امور خارجه در خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزارت امور خارجه تمام مقدمات لازم را برای برگزاری پر شور انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور مهیا کرده و اقدامات ضروری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور است، اظهار داشت: تمام نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از آمادگی همه‌ جانبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در انتخابات، برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دستگاه دیپلماسی در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هم تصریح کرد: با توجه به جمعیت نسبتا بالای ایرانیان مقیم در آمریکا، تمامی اقدامات لازم از سوی وزارت امور خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و داشتن صندوق‌های آرا در آمریکا انجام شده و این روند در حال انجام است.

قاسمی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا هم خاطرنشان کرد: نکته‌ای که لازم به یادآوری است، آن است که تهران و اوتاوا از روابط سیاسی با یکدیگر برخودار نیستند، اما با وجود این مسئله، ایران به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا امیدوار است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه تلاش‌های لازم و بایسته‌ای را از طریق مجاری دیپلماتیک در دست پیگیری دارد تا بتواند مجوزهای لازم را برای استقرار صندوق‌های اخذ رأی و انجام انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور اخذ گردد و ایرانیان مقیم در کانادا نیز بتوانند با حضور در پای صندوق‌های رأی در این اقدام ملی و خطیر انتخابات مشارکت داشته باشند.

قاسمی با تأکید مجدد بر اینکه وزارت امور خارجه به صورت جدی پیگیر برگزاری انتخابات در کانادا و آمریکا است، ابراز داشت: دستگاه دیپلماسی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا و آمریکا تلاش می‌کند؛ خوشبختانه مقدمات لازم در آمریکا مهیا شده و ما در زمان مقتضی محل‌های اخذ آرا و استقرار صندوق‌های رای را اعلام می‌کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • مسئولین پاسخگو باید نتیجه کارها را به مردم گزارش دهند
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا