Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: تیم فوتبال اتلیتکو مادرید با قبول شکست 3 بر صفر در خانه رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کار خود را برای صعود به فینال رقابت‌ها سخت کرد با این حال هافبک این تیم کوکه هنوز برای صعود تیمش شانس قائل است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، کوکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: شب سختی برای هواداران‌مان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ چیز بر وفق مراد ما نبود. سطح بازی‌مان بالا نبود اما می‌دانیم که هنوز یک بازی برگشت وجود دارد. ما می‌‌خواهیم رؤیای هواداران‌مان را زنده نگه داریم و به همین دلیل چهارشنبه هفته آینده باید هرکاری از دست‌مان ساخته است انجام دهیم. فوتبال همین است اما در بازی برگشت باید مثل همیشه و شیوه خودمان بازی کنیم. باید با انگیزه باشیم و با تمام توان‌مان تلاش کنیم.

هافبک روخی بلانکو در پاسخ به این سؤال که آیا گل اول رئال مادرید آفساید بود یا نه، تأکید کرد: من صحنه آهسته آن گل را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم، ضمن اینکه دوست ندارم درباره داوران حرف بزنم. نظری که من درباره داوران به خودم مربوط است.

با توجه به درخشش کریستیانو رونالدو و هت‌تریک او، آیا با حضور او در ترکیب رئال مادرید، جبران شکست بازی رفت برای اتلتیکو مادرید سخت‌تر خواهد بود؟ کوکه در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: به هیچ عنوان. شما دارید از فوتبال حرف می‌زنید. ما در ویسنته کالدرون به رئالی که کریستیانو را هم در ترکیب داشت 4 گل زدیم (اشاره به پیروزی 4 بر صفر اتلتیکو در دربی مادرید در فصل 15-2014 لالیگا).

کوکه سپس به اتفاق جالبی که در پایان بازی در رختکن بازیکنان اتلتیکو رخ داد اشاره داشت و عنوان کرد: سیمئونه گفت که اگر کسی هست که نمی‌خواهد در دیدار برگشت بازی کند، می‌تواند بدون هیچ مشکلی به او بگوید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟

رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی‌های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. ۱۲ پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل‌ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می‌توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روز‌های قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.
توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می‌رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می‌کنید.»


در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی‌های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می‌شود: «من چند بار بازی‌های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آنها اگر به ۱۰ ثانیه عقب‌تر برگردید، اصلا به نظر نمی‌رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.

همیشه نمی‌توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می‌کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می‌گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می‌شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی‌رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت