Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:22:41 GMT

کیلینی: موناکو در این فصل فوق العاده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۰۸۳۳

مدافع یوونتوس به تمجید از تیم موناکو پرداخت و آنها را تیمی با کلاس در سطح فوتبال اروپا دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری دیدار موناکو و یوونتوس پیگیری می‌شود.

جورجیو کیلینی قبل از این بازی حساس گفت‌: ما به این فکر می‌کنیم که ۱۸۰ ‌دقیقه باید با یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موناکو در این فصل یکی از تیم‌های خطرناک اروپا است و من آنها را تیمی بزرگ و با کلاس می دانم که با یاردیم نتایج خوبی را کسب کرده است. کسانی که فکر می‌کنند ما بازی راحتی برابر موناکو خواهیم داشت قطعا چیزی از فوتبال نمی فهمند. من چند ماهی است که موناکو را زیر نظر دارم و واقعا آمار آنها در لیگ فرانسه دیوانه وار بوده است. من فکر می‌کنم که تساوی هم در زمین موناکو برای ما نتیجه‌ بدی نباشد.

مدافع با تجربه یوونتوس که سال‌های پایانی فوتبالش را سپری می کند در ادامه‌ صحبت‌های خود، اظهار کرد: حذف تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و دورتموند کار آسانی نبود که موناکو موفق به انجام آن شد. به همین خاطر ما برای آنها احترام قائل هستیم. فوتبال بازی گروهی است و موناکو این مساله را به خوبی نشان می‌دهد. ما خودمان را برای جنگ واقعی آماده کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بتوانیم در دو بازی نتیجه‌ خوبی بگیریم و موناکو را حذف کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)

مارسی و آتالانتا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (16.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!