Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@12:35:51 GMT

4 هزار فرهنگی تهرانی بازنشسته می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۱۰۴۱

4 هزار فرهنگی تهرانی بازنشسته می شوند

علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک هفته معلم، اظهار داشت:روز و هفته معلم ایامی نمادین، برای پاس داشتن مقام معلم است و ما با بزرگداشت این ایام، سعی می‌کنیم توجه جامعه را به مقام شامخ علم و معلم جلب کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه معلم از منظر اجتماعی و دینی بسیار بالاست، افزود: در این ایام باید تلاش کنیم نقش معلم در توسعه پایدار کشور و رشد و بالندگی را در جامعه برجسته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمرئی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش تهران برنامه‌های غیرمتمرکز متعددی در سطح مدارس و مناطق دارد و تلاش داریم از معلمان در حد توان و بیشتر به صورت معنوی تقدیر کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص سهم تهران در استخدام‌های جدید آموزش و پرورش بیان داشت: شهر تهران در زمینه شاخص نیروی انسانی نیازمند توجه بیشتری است و با توجه به حدود صد هزار حق‌التدریس و حجم بالای خروجی بازنشستگان از آموزش و پرورش شهر تهران، نیاز به ورود نیروی انسانی جدید را بارز می‌کند.

وی ادامه داد: تعداد بازنشستگان شهر تهران، سال گذشته 3600 نفر بود که پیش‌بینی می‌شود امسال به 4 هزار نفر برسد و عدم تناسب ورودی‌ها با آن، شکاف موجود در بین نیروهای ورودی و خروجیرا افزایش داده است اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم سهم تهران از استخدام جدید چه تعداد خواهد بود.

کمرئی در خصوص سهمیه شیر مدارس گفت: شیر مدارس قبل از عید به تعداد وعده‌های داده شده توزیع شد و بعد از عید به دلیل برخی معاذیر موجود، سهمیه‌ای تخصیص پیدا نکرد و تعهدات ما در حد همان توزیع شیر قبل از عید بود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی

خبرگزاری تسنیم زنجان در راستای ارج نهادن به مقام معلم، مراسمی را تحت عنوان تقدیر و تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته در مدرسه جبار باغچه‌بان برگزار کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079366 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • مسن‌ترین معلم ایران درگذشت
  • آیین تقدیر از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان توسط خبرگزاری تسنیم
  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی