Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی مظاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یکی از اولویت های رای به نامزدهای انتخابات را داشتن کارنامه مناسب از نگاه مردم و تجربه سیاسی برشمرد و افزود : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب ، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بسیار اهمیت دارد و همه باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.
وی اظهار داشت : اکنون ایجاد بستر برای حضور پرشور مردم در این آزمون سرنوشت ساز بسیار مهم بوده چرا که مشارکت حماسی ملت در انتخابات ، دشمنان را مایوس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه راه شهیدان و پاسداشت خون آنان است و رشادت های هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی همراه بوده و این امر مبین در واقع با رعایت اخلاق اسلامی محقق شده است.
مشاور استاندار در امور ایثارگران خاطرنشان کرد : همه رده ها باید اخلاق انتخاباتی رعایت کنند چرا که مردم ایران، آگاهانه و با بصیرت نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
مظاهری تصریح کرد : مناظره‌های زنده تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی کمک خوبی برای آشنایی مردم با دیدگاه ها و افکار نامزدهاست و مردم با دیدن این مناظره‌ها به انتخابی آگاهانه می رسند.
وی ادامه داد : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ضمن آگاهی کامل از شرایط داخلی و درک مشکلات مردم، با هدف عمران و آبادانی کشور تبلیغات خود را به انجام برسانند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6026/7344
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس