Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: مردم استان ایلام در زمانهای مختلف مدافع کشور بوده و هستند و ایثارگری و فداکاری آنها در جنگ تحمیلی فراموش شدنی نیست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز درجمعمردم شهر ایلام در مسجد جامع این شهر افزود : در استان ایلام شخصیت های بزرگی همچون آیت الله حیدری پرچم دار دفاع از میهن بودند و مردم هم با پیروی از ایشان در صحنه دفاع از کشور حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نرخ 13 درصدی بیکاری در استان ایلام گفت: این استان با داشتن ظرفیت های نفت و گاز فراوان و همچنین داشتن مرز بین المللی مهران از فرصت های خوبی برای توسعه برخوردار است و وضعیت موجود به هیچ وجه در شان مردم استان ایلام نیست.حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه حدود 150 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند افزود: مسئولان نباید توپ را به زمین دیگری بیندازند و باید برای معیشت مردم فکر جدی کنند.این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: خسارات سیل که چند سال پیش در استان اتفاق افتاد هنوز به مردم پرداخت نشده و مسکن مهر نیز در این استان با مشکلاتی مواجه است.حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان مهران از قابلیت های خوبی برای توسعه برخوردار است افزود: راههای منتهی به این شهرستان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و باید با توسعه زیر ساخت های این منطقه فرصت ها را برای توسعه مهیا کرد.وی همچنین تاکید کرد: باید مدیریت نفت و گاز استان ایلام به خود مردم این منطقه واگذار شود تا مردم از فرصت های این نعمت برخور دار شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد