Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی از تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن تنها مفقودی حادثه‌ی سیل اخیر خبر داد و گفت: پرسنل هلال احمر ناامید نشده‌اند و همچنان به عملیات جست‌وجو ادامه می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بسیاری از هم استانی‌هایمان بر اثر سیل جان خود را از دست داده و یا مفقود شده‌اند که اکنون با گذشت چندین روز، علی‌رغم تلاش نیروهای امدادی هنوز جسد کودک 22 ماهه پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کنعانی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: نیروهای امدادی، سپاه و بسیج مجدانه در حال تلاش برای یافتن پیکر کودک جان‌باخته هستند.

وی با بیان اینکه در سیل‌ها معمولا چندین نفر مفقود و پیدا نمی‌شوند، عنوان کرد: نیروهای امدادی تاکنون جسد 43 تن را پیدا کرده‌اند اما پیدا کردن جسد این نوزاد 22 ماهه همانند پیدا کردن یک سوزن در دریاست.

این مقام مسئول با اشاره به پیدا نشدن جسد کودک دوچرخه‌سوار سیل ارومیه، توضیح داد: منطقه‌ای که در حال حاضر عملیات تفحص در آن‌جا صورت می‌گیرد رسوبی بوده و همین امر شرایط انجام کار را دشوار کرده است.

وی در پایان از چاپ کتاب سالانه‌ی درس آموخته به منظور ثبت تجربیات نیروهای امدادی در عملیات‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد