Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نوریان سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدا و‌ آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، اعیاد شعبانه و روز معلم را تبریک گفت و برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی کرد.

وی با بیان اینکه نهاد دانشگاه‌آزاد اسلامی یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری و پژوهش و آموزش بوده است، گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت در این نهاد را به من و همکارانم عطا کرده و امیدواریم در حفظ این امانت و ارتقای دانشگاه که از سرمایه های مردم و انقلاب است، موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوریان با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در تمام سطوح به ویژه با توجه به وضعیت مالی دانشگاه، از همه مدیران دانشگاه‌ آزاد اسلامی خواست از هزینه‌کرد غیر ضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های هیات رییسه دانشگاه بررسی ضوابط، قواعد و مشکلاتی است که مانع صرفه جویی و باعث افزایش هزینه ها می شود، از اعضای هیات رییسه خواست تا هم در سطح سازمان مرکزی و هم در سطح واحدها به بررسی قواعد، ضوابط، آیین نامه ها و بخشنامه هایی بپردازند که ممکن است در روند ها و برنامه ها خللی وارد کند.

سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و جلب مشارکت در زمان تغییرات مدیریتی بسیار مهم است، گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما تمرکز زدایی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی است. نباید در حالی که حتی در دستگاه های دولتی حرکت به سمت تمرکز‌ زدایی می‌رود، ما تمرکز گرایی کنیم.

دکتر نوریان با اشاره به شفاف سازی افزود: شفافیت باید یکی از اولویت های مدیران باشد و حوزه های مختلف تمامی مسائل خود را به روز و شفاف کنند.

نباید نعمت آموزش عالی در سراسر کشور از مردم گرفته شود

وی افزود: با توجه به وصایای آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) و نیز تاکیدات ریاست هیات موسس و هیات امنا، باید در مدیرت واحدهای زیان ده به نوعی عمل کرد که هیچ واحدی منحل نشود و نعمت آموزش عالی در سراسر کشور از مردم گرفته نشود.

سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی گفت: مسائل اعتقادی و مذهبی باید جزو اصول اولیه کار مدیران و همچنین اخلاق اسلامی نیز در تمامی حوزه ها باید سرلوحه کار همگان باشد.

در ادامه این جلسه گزارش کمیسیون های تخصصی هیات رییسه ارائه و معاونان دانشگاه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین به جهت تجلیل از مقام معلم و با تایید ریاست دانشگاه، مقرر شد هدایایی مطابق سال قبل به معلمین مدارس سما تعلق گیرد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران