Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبان نوجوانان ایران خدمت سربازی را یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم اهمیت باشگاها به فوتبال پایه دانست و گفت: باشگاه باید از انتقال بازیکن درآمد زایی کند.

حمید درخشان در گفتگوبا خبرنگار مهر،با اشاره به دلایل عدم موفقیت فوتبال ایران در بخش پایه گفت: استعدادیابی معمولا در فدراسیون فوتبال صورت می گیرد و بازیکن پس از حضور در اردوهای تیم ملی به نوعی رها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: این اتفاق درحالی رخ می دهد که استعدادیابی وظیفه باشگاه‌هاست که باید زیرساخت ها را فراهم کنند و طوری برنامه ریزی کنند که بازیکنان رها نشوند و در نهایت باشگاه ها بتوانند بهترین استفاده را از این بازیکنان ببرند.

وی افزود: معضل بزرگ در بخش فوتبال پایه سرباز شدن بازیکنان است. سن طلایی فوتبال یک بازیکن ۱۹ سال و در رده سنی امید است که بازیکن تا به این سن می رسد باید به خدمت سربازی برود آن هم دو سال.

حمید درخشان ادامه داد: روال سرباز شدن فوتبالیست ها هم این است که باید به تیم های نظامی بروند و عملا از دست باشگاه خارج می شوند.باید تدابیری اندیشید تا این بازیکنان بتوانند در باشگاه خودشان به فوتبال ادامه بدهند و از فضای حرفه ای دور نباشند.

مربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران اضافه کرد: باشگاه‌ها باید نگاه ویژه ای به تیم های پایه داشته باشند اما متاسفانه این نگاه‌ها محدود به تیم بزرگسالان است و به قهرمانی این تیم ها نگاه دارند. باید تحولاتی صورت بگیرد که از بازیکن پایه هم باشگاه بتواند استفاده کند.

درخشان در پایان گفت: باشگاه اگر نخواهد هم از بازیکنش استفاده کند این بازیکنان را می تواند قرضی به تیم های دیگر و کوچکتر حتی لیگ یک و دو بفرستد تا بازیکن تجربه اش بیشتر شود و باشگاه هم از از این مسئلهنفع ببرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!