Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:59:39 GMT

گرین کارت منع قانونی ندارد/دیگر در اینباره صحبت نمی کنم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۲۹۰۳

گرین کارت منع قانونی ندارد/دیگر در اینباره صحبت نمی کنم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه گرین کارت، تابعیت محسوب نمی شود، گفت: ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی روی گرین کارت هم حساس هستیم اما این حساسیت با بحث منع قانونی متفاوت است.

محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا گزارش لیست ۵۳ نفره مدیران دو تابعیتی به قوه قضاییه ارسال شده است، گفت: این موضوع در دست بررسی است و هر زمان که مشخص شود ما به دستگاه قضایی اعلام می کنیم و وارد بحث های رسانه ای بی خاصیت و مضر این موضوعات که به اعتماد عمومی ضرر می زند، نمی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی با بیا اینکه این آخرین صحبتی است که در مورد مدیران دو تابعیتی می کنم گفت: این گونه موضوعات هیچ گونه فایده ای برای جامعه و کشور ندارد و نتیجه آن سوزاندن اعتماد مردم است.

وی ادامه داد: اکثر افرادی که در این لیست ۵۳ نفره هستند اقامت در کشورهای خارجی دارند نه تابعیت خارجی و به فردی که اقامت در کشوری دارد دو تابعیتی گفته نمی شود.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: گرین کارت تابعیت محسوب نمی شود اما ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی روی آن حساسیت به خرج می دهیم اما بحث حساسیت اطلاعاتی با بحث منع قانونی متفاوت است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • کارت سوخت در بازار سیاه