Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات اعلام کرد اکثر افرادی که در این لیست 53 نفره اعلامی قوه قضاییه با عنوان دوتابعیتی ‌ها هستند، اقامت کشورهای خارجی را دارند نه تابعیت آنها را.
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در حاشيه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوالی در ارتباط با گزارش لیست 50 نفره مدیران دوتابعیتی که قوه قضاییه ارایه کرده است اظهار کرد:این موضوع در دست بررسی است و هر زمان نتیجه مشخص شود، ما به دستگاه قضایی اعلام می کنیم و وارد بحث های رسانه ای بی خاصیت و مضر این موضوعات که به اعتماد عمومی ضرر می زند نمی‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این آخرین صحبتی است که درباره مدیران دوتابعیتی انجام می‌دهم، چون این گونه موضوعات هیچ فایده ای برای جامعه و کشور ندارد و نتیجه آن سوزاندن اعتماد مردم است.وزیر اطلاعات در ادامه گفت: کلی می گویم که اکثر افرادی که در این لیست 53 نفره اعلام کرده اند کسانی هستند که اقامت کشورهای خارجی را دارند نه تابعیت کشورهای خارجی.
وي تاكيد كرد كه هیچ وقت به فردی که اقامت کشور دیگری دارد دو تابعیتی گفته نمی شود.
علوي همچنین خاطرنشان کرد: گرین کارت تابعیت نیست و از نظر قانون کسی با داشتن گرین کارت ممنوع نبست اما ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی روی آن حساسیت به خرج می دهیم.وزیر اطلاعات در پايان گفت: بحث حساسیت اطلاعاتی با بحث منع قانونی متفاوت است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود