Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نرم‌افزار‌هاي زيادي در زمينه‌ي ويرايش و اديت تصاوير گرفته شده توسط دوربين گوشي‌هاي هوشمند وجود دارد اما هميشه بهترين‌ها ملاک هستند. در اين مقاله به معرفي بهترين برنامه‌هاي ويرايشگر عکس براي گوشي‌هاي هوشمند (iOS و Android) پرداخته‌ايم.
کليک، در حال حاضر تقريبا همه از گوشي‌هاي هوشمند امروزي استفاده مي‌کنند و يکي از چيزهايي که بسياري از افراد هنگام خريد گوشي هوشمند به آن توجه مي‌کنند کيفيت دوربين است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن عکس، اضافه کردن فيلتر افکت، ساخت کلاژ، افزايش يا کاهش وضوح به طور فزاينده در ميان کاربران گوشي‌هاي هوشمند حائز اهميت شده است. زماني عکاسان حرفه‌اي با استفاده از نرم‌افزار‌هاي ويژه فعاليت‌هاي مربوط به ويرايش تصوير را انجام مي‌دادند و سال‌هاست که تکنولوژي به کار رفته در نرم‌افزار‌هاي ويرايش عکس در حال پيشرفت است. شما مي‌توانيد به صورت کاملا رايگان از طريق برنامه‌هاي موبايل و يا ساير برنامه‌هاي کاربردي کامپيوتر شخصي خود تصاوير را ويرايش کنيد. يک فهرستي تهيه شده که بسيار از کاربران حرفه‌اي عکاسي متعقد هستند که برنامه‌هاي اين فهرست جزو بهترين برنامه‌هاي ويرايشگر عکس براي گوشي‌هاي هوشمند iOS و Android هستند.
Photo Editor by Aviary
بهترين چيزي که در مورد اين ويرايشگر مي‌توانم بگويم رابط کاربري بسيار آسان آن براي استفاده از برنامه است. من هميشه فکر مي‌کردم که ويرايش عکس کار پر زحمت و خسته‌کننده‌اي است اما اين برنامه باعث شد که نظر و عقيده‌ي من عوض شود و از ويرايش عکس به عنوان يک کار آسان و سرگرم‌کننده ياد کنم. اين برنامه بسيار جامع و کاربردي است و تمامي ويژگي‌هاي خود را تنها با لمس و انتخاب گزينه‌ي مورد نظر به کاربر ارائه مي‌دهد. حالت enhance mode در برنامه گزينه‌هايي شامل رفع مشکلات مربوط به روشنايي و انجام تصحيح رنگ را دارد. همچنين گزينه‌هايي مانند استيکر(برچسب)، Word Art، تزئينات،فريم و قاب‌ها و آيتم‌هاي بيشتر ديگري نيز در اين برنامه وجود دارد. شما مي‌توانيد الگو‌هاي رفتاري خود را نيز ايجاد کنيد. خانم‌ها يک روز آرايش بد را دارند؟ هيچ مشکلي ندارد. Aviary به شما در اين زمينه کمک مي‌کند. حذف اثرات مربوط به قرمزي چشم در عکس، از بين بردن لکه‌ها و سفيدکردن دندان‌ها به راحتي تمام از جمله کاربرد‌هاي مفيد اين نرم‌افزار به شمار مي‌آيد. اين نرم افزار تا به امروز بيش از چند ميليون بار توسط کاربران اندرويدي و آي او اس سراسر جهان از گوگل پلي و پلي استور دريافت شده است و توانسته نظر بسيار از کاربران را به سمت خودش جلب نمايد! اگر به دنيال يک برنامه ويرايشگر تصوير عالي و کامل براي ديوايس خود هستيد که تمامي امکانات افکت گذاري، فريم گذاري، فوکوس، بلور، تعادل و … را در محيطي ساده و دوست داشتني در اختيار شما قرار دهد بدون شک Photo Editor by Aviary  يکي از بهترين انتخاب ها خواهد بود!تمام ابزارها و امکاناتي را که از يک ويرايشگر عکس قدرتمند انتظار داريد به صورت يکجا در برنامه ي فوق العاده ي Photo Editor by Aviary جمع شده است.
Photo Lab Picture Editor FX
بسياري از مردم هنوز در مورد اين برنامه اطلاعاتي ندارند اما بايد بگويم که اين برنامه يک الماس واقعي است. اين برنامه دسترسي شما را به صد‌ها فيلتر و قاب در يک پلتفرم فراهم مي‌کند. برنامه به شما اين امکان را مي‌دهد که يک مونتاژ شخصي براي خود ايجاد کنيد حتي مي‌توانيد با ترکيب افکت‌هاي موجود در برنامه، افکت‌هاي خلاقانه بسازيد. اين يک برنامه اسان و سريع و سرگرم کننده براي ويرايش عکس و تصاوير مي باشد.شما ديگر نياز نداريدکه در فتوشاپ وارد باشيد و تنها با نصب اين برنامه مي توانيد هر عکسي را بسيار جذاب ويرايش کنيد و هر افکت زيبايي را روي ان اعمال نماييد.فقط کافي است که يک فريم و يک فيلتر و يا مونتاژ را براي اين تصوير انتخاب نماييد و پس از ان تصوير مورد نظر را براي اين فرايند انتخاب کرده و فرايند تمام شده است و انجام مي شود.اين برنامه تمام کارهاي سخت را خودش انجام مي دهد .اين برنامه چيزي مجازي براي اصلاح تقريبا هر تصويري را دارا مي باشد شما مي‌توانيد براي اولين بار نسخه‌ي رايگان نرم‌افزار را دانلود و نصب کنيد درصورتي که برنامه مورد پسند شما واقع شد مي‌توانيد با خريد نسخه‌ي حرفه‌اي، برنامه را از Free Version به Pro Version ارتقا دهيد. برنامه آيتم‌هاي بسيار سرگرم‌کننده‌اي را دارد؛ به عنوان مثال مي‌توانيد با گزينه‌هاي موجود در برنامه، خودتان را به يک دزد دريايي، فضانورد و حتي يک هيولاي وحشتناک تبديل کنيد. به ياد داشته باشيد که اين برنامه مبتني بر اينترنت است لذا شما براي خلق تصاوير عالي به يک اتصال به اينترنت خوب نياز داريد.
Photo Editor Pro
Photo Editor Pro برنامه‌ي بسيار محبوب و پرطرفدار براي ويرايش عکس در دستگاه‌هاي اندرويدي و آي او اسي است که توسط کمپاني نرم افزاري Zentertainn توسعه يافته و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. اين برنامه با دارا بودن ابزارهاي کاربردي ويرايش تصوير، افکتهاي متنوع و فيلترهاي مختلف يکي از بهترين برنامه‌ها در زمينه ايجاد آثاري زيبا و جالب است؛ کافيست کمي خلاقيت به خرج دهيد تا از نتايج توليد شده شگفت زده شويد.اين برنامه يک گزينه‌ي بسيار خوب شناخته شده است و مطمئن هستم بسياري از شما در حال حاضر اين برنامه را مي‌شناسيد. برنامه بسيار جامع و کاربردي است و براي شما تمامي ابزار‌هاي ضروري ويرايش عکس در جهت ايجاد يک تصوير خوب ويرايش شده را فراهم مي‌کند. اين برنامه گزينه‌هاي مختلفي مانند: بلور،کنترل دما،کنترل روشنايي و غيره را به کاربر ارائه مي‌دهد. شما همچنين مي‌توانيد استيکر‌ها و فيلتر‌هايي با هدف ايجاد الگو‌هاي رفتاري (meme) به تصاوير خود اضافه کنيد. بهترين چيزي که در مورد اين ويرايشگر عکس مي‌توان گفت اين است که برنامه کاملا رايگان است و هيچ پرداخت درون برنامه‌اي ندارد. بنابراين اگر شما در زمينه‌ي عکاسي و ويرايش عکس حرفه‌اي نيستيد اين برنامه گزينه‌ي خوبي مي‌تواند براي شروع کار شما باشد. رابط کاربري نرم‌افزار جهت استفاده از آن بسيار ساده است بنابراين حتي اگر تاکنون تصويري را ويرايش نکرده‌ايد با اين نرم‌افزار مي‌توانيد به راحتي عمليات مربوط به ويرايش عکس را انجام بدهيد. برنامه بيشتر بر روي آيتم‌هاي کليدي ويرايش عکس تمرکز دارد به همين خاطر ذهن شما با ويژگي‌هاي غير ضروري ويرايش تصوير درگير نمي‌شود.
PicsArt Photo Studio and Collage
اين برنامه‌ي ويرايشگر عکس براي مدت طولاني است که مورد استفاده‌ي کاربران قرار گرفته و به روز‌رساني‌هاي مداوم آن، برنامه را مدرن نگه داشته است. اين نرم‌افزار رابط کاربري زيبا و بصري‌اي دارد که شما نمي‌توانيد از آن چشم‌پوشي کنيد. از جمله ويژگي‌هاي اين نرم افزار مي‌توان به ابزار ويرايش نور،ساخت کلاژ، و ارائه‌ي فيلتر‌هاي متنوع اشاره کرد. البته اين گزينه‌ها توسط ساير برنامه‌هاي ويرايش عکس نيز ارائه مي‌شود. اين برنامه دسترسي شما را به يک جامعه‌ي پر جنب و جوش از مردم فراهم مي‌کند که مي‌توانيد خلاقيت‌هاي خود را با آن‌ها به اشتراک بگذاريد. نرم افزار از سرويس هاي ابري پشتيباني مي کند و مي توانيد تصاوير را در سرويس هاي ابري مختلف به اشتراک بگذاريد. قابليت به اشتراک گذاري تصاوير در شبکه هاي اجتماعي مانند فيس بوک، اينستاگرام و … نيز در نرم افزار ويرايشگر PicsArt Photo Studio وجود دارد. از افکت هاي بي نظيري که در PicsArt Photo Studio گنجانده شده است که مي توانيد استفاده کنيد و با قرار دادن آنها بر روي تصاوير خود جلوه هاي بي نظيري به آنها بدهيد. قابليت انجام ويرايش هاي حرفه اي مانند تنظيم کنتراست، تنظيم نور، اضافه کردن کليپ آرت، اضافه کردن اشيا و افراد و يا حذف آنها، برش تصاوير و … نيز در نرم افزار PicsArt Photo Studio گنجانده شده است.ساختن انيميشن‌هاي GIF و نقاشي کردن بر روي تصاوير خود ساير گزينه‌هاي اين ويرايشگر محسوب مي‌شود. حالت DrawCam mode نرم‌افزار به شما اين امکان را مي‌دهد که يک سبک خاص و منحصر به فردي از عکاسي را کشف کنيد. با استفاده از اين حالت مي‌توانيد تصاوير خود را در حالت RealTime ويرايش کنيد و قبل از شات تغييراتي را در ديد دوربين اعمال کنيد.
Adobe Photoshop Lightroom
نرم‌افزار‌هاي Adobe، بهترين دوست همه است و نرم‌افزار پردازنده و سازمان‌دهنده عکس و تصويري را توسعه داده که در طول زندگي‌مان بيشتر از آن استفاده مي‌کنيم. اگر از علاقه مندان به عکاسي و ويرايش عکس باشيد به احتمال بسيار با نرم افزار نام آشناي Adobe Photoshop Lightroom  آشنا هستيد؛ نرم افزاري قدرتمند براي رفع عيوب تصوير و بهبود کيفيت آن که همانطور که از نامش هم مشخص است محصولي از کمپاني نام آشناي Adobe ميباشد. با نصب نسخه اندرويدي يا آي او اسي اين برنامه شما به مجموعه اي از ابزارهاي ضروري براي ويرايش تصوير دسترسي خواهيد داشت که ميتوانيد با استفاده از آنها عکسهاي معمولي خود را به آثاري حرفه اي و با کيفيت تبديل کرده و از تماشاي آنها لذت ببريد. البته براي راحتي بيشتر حالتهاي پيشفرضي هم در نظر گرفته شده اند که ميتوانيد با انتخاب آنها حال و هواي خاصي به تصاوير خود ببخشيد برنامه‌ي Adobe Photoshop Lightroom متفاوت از خود برنامه‌ي Adobe Photoshop است و به همين دليل برخي از توابع و کاربرد‌هاي حرفه‌اي نرم‌افزار فتوشاپ مانند: رندر متن و تصاوير 3D و يا اصلاح فريم‌هاي ويديويي را ندارد. با کمک اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد عکس‌هاي RAW گرفته‌شده با دوربين گوشي‌هاي هوشمند و يا با دوربين‌هاي DSLR را ويرايش کنيد. نرم‌افزار Adobe Photoshop Lightroom مانند ساير برنامه‌هاي کمپاني Adobe به صورت مداوم به‌روز‌رساني مي‌شود بنابراين شما هرگز درباره‌ي Out of Date بودن برنامه نگران نمي‌شويد. اين برنامه داراي ويژگي‌هاي شگفت‌انگيز و خاصي در زمينه‌ي ويرايش عکس شامل پردازش و اعمال جلوه‌ها و افکت‌ها به تصاوير متعدد در يک پلتفرم مي‌باشد. همچنين اين نرم‌افزار يکي از بهترين ويرايشگر‌هاي فايل‌هاي RAW شناخته مي‌شود. همه‌ي ويرايشگر‌هاي حرفه‌اي عکس اين برنامه را دوست دارند. اگر شما مي‌خواهيد به يک ويرايشگر حرفه‌اي تبديل شويد اين برنامه بهترين گزينه براي شما مي‌باشد


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک‌ به ۲٫۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

به گزارش زومیت، بیش‌ از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط‌ به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آن‌ها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوترهای ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

Sekoia

بدافزارهای USBمحور قبلی معمولاً کشورهایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آن‌ها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشورهای اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوترها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله‌ با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان