Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@11:59:48 GMT

رئیسی: باید «سامانه کنترل فساد» در اقتصاد کشور ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۳۲۱۲

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید سامانه ای برای کنترل فساد در اقتصاد ایجاد کنیم که یک سر آن به بانک، یک سر آن به نظام گمرکات و یک سر آن به دستگاه های نظارتی مربوط شود.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم ایلام اظهار داشت: ایلام از ابتدای پیروزی انقلاب، پرچم نهصت را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مردان و زنان غیور ایلام در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های نفتی و گازی استان ایلام گفت: استان ایلام به واسطه دارابودن ۳۳۰ هزار بشکه نفت و ۸ میلیون متر مکعب گاز، یکی از مناطق نفت خیز کشور محسوب می شود. مگر طبق قانون نباید ۲ درصد صرف همان منطقه شود؟ آیا این مساله عملی شده است؟ آیا تعداد بیکاران در ایلام در شأن ایستادگی و غیرت مردم این استان است؟

رئیسی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان ایلام اظهار داشت: من بارها از منطقه مهران عبور کرده ام؛ اگر هر جای دنیا بود با توجه به تعداد میلیونی زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین و دیگر ایام، این جا تبدیل به منطقه مهم گردشگری و داد و ستد می شد.

وی تصریح کرد: اگر روی نفت و گاز و گردشگری استان ایلام سرمایه گزاری شود، آیا شاهد بیکاری خواهیم بود؟ در ایلام اخیرا سیل آمد؛ قرار بود که مبالغی برای کمک پرداخت شود؛ آیا این اتفاق افتاد؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به تعداد افراد تحت حمایت در استان ایلام گفت: در استان ایلام ۱۵۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان های حمایتی هستند. آیا وضعیت در ایلام به بن بست رسیده؟ اگر به بن بست رسیده بگویید که ما تکلیفمان را بدانیم؛ ما معتقدیم که چنین نشده است.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تخریب ها و شایعه ها را نادیده انگاشته ام تا بتوانم برای انجام وظیفه عمل کنم گفت: شما مردمی هستید که با وحدت و انسجام دژ محکمی در برابر دشمن ایجاد کرده اید و قوم های مختلفی در کنار هم بوده اید تا از کشور دفاع کنید.

وی افزود: مردم باید سرنوشت خود را خود تغییر دهند. مردم با نگاه به آنچه قبلا تصمیم گرفته‌اند و با توجه به عملکردی که اتفاق افتاده و اثربخشی نتیجه آن تصمیم، می خواهند تصمیم تازه ای بگیرند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بیگانگان مانورهای تبلیغاتی برای دل بردن از مردم شان برگزار می کنند اظهار کرد: در کشور ما انتخابات تزیینی نیست بلکه رای مردم تاثیر مستقیم در سرنوشت آنان دارد.

وی در ادامه با اشاره به مبارزه با فساد گفت: ما باید سامانه ای برای کنترل فساد در اقتصاد ایجاد کنیم که یک سر آن به بانک و یک سر آن به نظام گمرکات و یک سر آن به دستگاه های نظارتی مربوط شود، آن وقت ببینیم فساد کنترل می شود یا نه؟ آن وقت ببینیم کسی جرأت می‌ کند فرار مالیاتی داشته باشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • لبه تیغ
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد