Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:51:35 GMT

اعزام ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی به مناطق مرزی عراق و سوریه

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۳۳۱۰

اعزام ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی به مناطق مرزی عراق و سوریه

رسانه ها از اعزام ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی به مناطق مرزی عراق و سوریه در راستای حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک در سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد: بر اساس اطلاعات رسیده، ۲۰۰ نظامی و مستشار آمریکایی با تجهیزات کامل به گذرگاه سیمالکا تحت کنترل کردهای عراقی در راستای حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک در سوریه وارد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ این نیروها با تجهیزات زیاد و سلاح های گوناگون و مهمات و ادوات نظامی وارد این منطقه تحت کنترل کردهای عراق شده اند. گذرگاه سیمالکا گذرگاهی مرزی میان مناطق کردستان عراق با شمال سوریه است.

المیادین اعلام کرد: بر اساس اطلاعات رسیده ماموریت نظامیان آمریکایی و سلاح و تجهیزات و ادوات آن حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک است.

المیادین قبلا به نقل از منابع سوری اعلام کرده بود که بیش از ۱۰۰ محموله سلاح و تانک و نفربر از طریق مرزهای عراق و سوریه به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای کردی در شمال الرقه و شهر الطبقه رهسپار شده اند تا از نیروهای سوریه دموکراتیک در الرقه حمایت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق