Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سرهنگ شاهپور فلاحی در تشریح این خبر گفت:ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف ، با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران شهرستان قدس از تعداد 64 واحد صنفی بازدید که در بازدید های صورت گرفته از متصدیان 22 واحد صنفی تعهد اخذ و برای هشت تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی اخطار پلمب صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد : قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم اداره نظارت بر اماکن عمومی است و پلیس تلاش خواهد نمود تا واحد های صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسمات مختلف شهروندان مبدل نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد