Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: مسائل اعتقادی و مذهبی باید جزء اصول اولیه فعالیت مدیران دانشگاه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی محمد نوریان در دویست و ششمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه‌ آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌آزاد یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علم و آموزش است، گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت در این نهاد را به من و همکارانم عطا کرده و امیدواریم در حفظ این امانت و ارتقای دانشگاه که از سرمایه های مردم و انقلاب است، موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در تمام سطوح به ویژه با توجه به وضعیت مالی دانشگاه، از همه مدیران این دانشگاه‌ خواست از هزینه‌کرد غیر ضروری خودداری کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از ماموریت های هیات رئیسه این دانشگاه بررسی ضوابط، قواعد و مشکلاتی است که مانع صرفه جویی و باعث افزایش هزینه ها می شود، از اعضای هیات رئیسه دانشگاه خواست تا در سطح سازمان مرکزی و در سطح واحدها به بررسی قواعد، ضوابط، آیین نامه ها و بخشنامه هایی بپردازند که ممکن است در روند ها و برنامه ها خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و جلب مشارکت در زمان تغییرات مدیریتی بسیار مهم است، تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما تمرکز زدایی در اداره دانشگاه است.

نوریان افزود: شفافیت باید یکی از اولویت های مدیران باشد و حوزه های مختلف تمامی مسائل خود را به روز و شفاف کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به وصایای آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) و نیز تاکیدات ریاست هیات موسس و هیات امنا، باید در مدیرت واحدهای زیان ده به نوعی عمل کرد که هیچ واحدی منحل نشود و نعمت آموزش عالی در سراسر کشور از مردم گرفته نشود.

سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: مسائل اعتقادی و مذهبی باید جزو اصول اولیه کار مدیران و همچنین اخلاق اسلامی نیز در تمامی حوزه ها باید سرلوحه کار همگان باشد.

در این جلسه گزارش کمیسیون های تخصصی هیات رئیسه ارائه و معاونان دانشگاه به ارائه نظرات خود پرداختند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم