Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضوانی سه شنبه شب در نشست اعضای ستادهای 20گانه، هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان اصفهان، افزود: برگزاری سه انتخابات بصورت همزمان در این شهرستان، وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات این حوزه انتخابیه را نسبت به حوزه های دیگر متمایز کرده است.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان برای انتخاب یک نماینده همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات اولین میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان براساس قانون در هیأت های اجرایی و نظارت انجام شد.
رضوانی با بیان اینکه ما باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را فراهم کنیم، افزود: مردم ما در همه عرصه ها با حضور پرشور و فعال خود از نظام حمایت کرده اند و لایق تکریم و خدمت هستند.
وی افزود: این بار نیز حضور پرشور مردم در انتخابات، با ایجاد حماسه ای دیگر، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.
فرماندار اصفهان با اشاره به امنیت خوب و پایدار حاکم بر کشور، گفت: باتوجه به توطئه و ناامنی های حاکم بر منطقه، کشور مان به برکت تلاش مسئولان نظام، نیروهای نظامی و امنیتی و دولتمردان و عنایت حضرت ولیعصر (عج)، جزیره ای امن و آرام در بین دیگر کشورهاست.
وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای رعایت قانون در انتخابات، افزود: روند اجرای انتخابات باید با بی طرفی کامل و به دور از هرگونه نگرش سیاسی و جناحی انجام شود و در این راستا دست اندرکاران برگزاری انتخابات، قانونگرایی و حرکت بر محور قانون را در اولویت قرار دهند.
فرماندار اصفهان بر لزوم همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات، تأکید کرد و گفت: 29 اردیبهشت با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در اصفهان خواهیم بود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات میاندوره ای مجلس دهم و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان در دوره چهارم 21 عضو تعیین شد که طبق مصوبه مجلس، تعداد اعضای اصلی شورای شهر اصفهان در دوره پنجم 13 نفر خواهد بود.
در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال گذشته، شورای نگهبان، آرای فرد منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳