Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: هفته آینده سفر حجت‌الاسلام رئیسی به کرمان انجام می‌شود و برنامه‌های سفر در حال تنظیم است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ستادهای انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر استان کرمان و شهر کرمان با تأخیر آغاز شده است، گفت: در هر شهرستان سه یا چهار ستاد را به غیر از ستادهای روستاها و بخش‌ها داریم و در شهر کرمان تا چند روز آینده شاهد خواهید بود شش ستاد مرکزی را خواهیم داشت و بیش از 50 ستاد مردمی اصلی و فرعی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان ادامه داد: سخنرانی و نشست‌های تریبون آزاد توسط ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان پیش‌بینی شده است.

ویدر ادامه تشریح فعالیت‌های ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان اضافه کرد: شخصیت‌هایی مانند سعید جلیلی به کرمان سفر می‌کند و شخصیت‌های روحانی مانند استاد پناهیان در استان کرمان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد دامغان شد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی لحظاتی قبل وارد شهرستان دامغان شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

دیگر خبرها

  • رئیسی وارد دامغان شد
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد