Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ؛ علی اصغر کاراندیش چهارشنبه در همایش شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی در بندرعباس برگزار شد ، افزود : باید بتوان محتوا را به مخاطب به درستی منتقل کرد و بتوان فرهنگ سازی را در جامعه نهادینه کرد و ارتقاء داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : همه معتقدند برای رسیدن به توسعه همه جانبه باید توسعه فرهنگی در اولویت باشد ولی در عمل کمترین توجه به بخش فرهنگ می شود.
وی گفت :یکی از معضل ومشکل های کنونی جامعه همین بوده و حتی نتوانسته ایم حداقل فرهنگ سازی را در گفت و گو ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: حتی 2 نفر نمی توانند گفت و گوی معتدل و مناسب با هم داشته باشند و این موضوع در مسائل سیاسی و اجتماعی هم وجود دارد.
وی اضافه کرد: ساختارها همچون شورای فرهنگ عمومی در مرکز و استان ها شکل گرفته، همه دستگاه ها در مسائل فرهنگی نقش دارند.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این شورا باید برنامه ریزی ها و کارهای فرهنگی بشود و هر دستگاه وظیفه دارد در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه قدم بردارد.
کار اندیش خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف قرآنی ؛ فرهنگی ، هنری سیاسی و مطبوعاتی و رسانه های دیجیتال فعالیت هایی دارد و در این سه سال اعتبار این وزارت خانه به 2 برابر افزایش یافته است.
وی ابراز داشت: فعالیت های مختلف وزارتخانه با این افزایش اعتباری گسترش یافته و موسسه های قرآنی به330 هزار موسسه رسیده ، کانون های مساجد افزایش یافته اند.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یارانه مطبوعات و کتاب در این 3 سال افزایش یافته و در نشر کتاب به 86 هزار عنوان کتاب در سال رسیده ایم.
به گفته وی، در 60 کشور رایزن فرهنگی داریم که می توانیم از وجود آنها برای معرفی فرهنگ غنی کشور در دنیا استفاده کرد.
3219/6048 /1484
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : اصغر رضاخانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر