Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به سخنان اخیر یکی از آقایان درباره مدافعان حرم گفت: یکی از بی‌ولایت‌ها درباره مدافعان حرم مباحثی را مطرح کرده است، باید به او گفت هنوز الفبای ولایتمداری را نفهمیدی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار آفتاب؛حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و فعالان حوزهنمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله هدایت بشر را مهم‌ترین هدف نزول قرآن عنوان کرد و گفت: کلام وحی برای هدایت بشر نازل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رضوی راد با اشاره به حدیث ثقلین گفت:پیامبر اسلام(ص) در حدیث ثقلین می‌فرماید؛من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترتم اهل بیت را. تا وقتی که به این دو تمسک جویید، هرگز گمراه نخواهید شد و این دو یادگار من هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند. تا کنار حوض کوثر بر من وارد شوند.» یعنی باید از هر دو این‌ها در کنارهم بهره‌مند شویم تا به سعادت دست یابیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکههدایت‌گری برای همه انسان‌ها و در همه زمان‌ها است، گفت: باید بدانیم که بهره‌گیری از مبانی و نور هدایت کلام وحی نیازمند وجود پیامبر و هدایتگری است که مبانی را برای ما تبیین کند و اگر وجود این هدایتگر نباشد ما مفهوم هدایتگرانه قرآن را نمی‌فهمیم.

حجت‌الاسلام رضوی‌رادهدایت اصلی را وصال به ولایت اهل بیت(ع) دانست و گفت: تحت ولایت اهل بیت(ع) بودن یعنی تحت ولایت قرآن بودن، بایستی پیرو سیره قرآن و اهل بیت(ع) باشیم تا به سعادت دست پیدا کنیم غیر از آن هر راهی را طی کنیم گمراهی و ظلمت است.

وی افزود:آنان که امروز از مسیر هدایت منحرف شده‌اند به خاطر همین است که حق را نه می‌بینند و نه می‌شنوند و نه حق را می‌گویند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:مقرب‌ترین انسان به درگاه الهی پیامبر اسلام(ص) است. و تنها کسی که این جایگاه را درک کرد حضرت علی(ع) بود که در برابر جایگاه پیامبر سر تسلیم فرود آورد و تابع محض ولایت بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد گفت: حضرت علی(ع) ولایتمدار بود و دیگر امامان بعد از ایشان نیز همچنین، نسبت به امام قبل از خود ولایتمدار بودند؛ نمونه آن هم اینکه امام حسین(ع) با وجود آن همه عظمت و بزرگی در برابر امام حسن(ع) به عنوان امام زمان خویش تابع بود.

برای برخی مسئولان بحث ولایتمداری حلاجی نشده است/ ملت ما حقیقت ایمان رادر عصر بی‌ایمانی از امام راحل آموخت

وی ولایتمداری را بزرگترین تقوا دانست و افزود: در پاسخ به آنان که می گویند مگر تمام رؤسای جمهور ایران مشکل داشتند؟ باید گفتآنچه برای اینان حلاجی نشده است، بحثولایتمداری است. ولایتمداری یعنی اینکه تابع محض ولایت باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:ما اسلام و انقلابی بودن را از حضرت امام خمینی(ره) یاد گرفتیم، جهاد در راه خدا را از او به ارث بردیم و حقیقت ایمان را در عصر بی‌ایمانی از ایشان آموختیم؛ حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛«ولایت فقیه بایستی مثل خون در رگ‌های جامعه جاری باشد تا اسلام رشد کند و جنایتکاران در امان نباشند»؟ حضرت امام خمینی(ره) فرمود؛«پشتیبان ولایت باشید» و فرمود «ولایت ولی‌فقیه عین ولایت رسول الله(ص) است».

فتنه‌گران و منحرفین از ابتدا هم در مسیر انقلاب و اسلام نبودند

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با انتقاد از رفتار برخی از مسئولان گفت: برخی مسئولان تنها دم از ولایت می‌زنند ولی بیراهه می‌روند، منحرفین و سران فتنه از ابتدا هم در مسیر نبودند.

ویبا اشاره به سخنان اخیر یکی از آقایان درباره مدافعان حرم گفت: یکی از بی‌ولایت‌ها درباره مدافعان حرم مباحثی را مطرح کرده است، باید به او گفت هنوز الفبای ولایتمداری را نفهمیدی؛ حرف‌های این آقایان حکایت ازنوکری آمریکا دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ولایت فقیه را تنها سدمحکم در برابر نفوذ بیگانگان و دشمنان مطرح و بیان کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته شعار سال را «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» اعلام کردند ولی شما هیچ کاری نکردید با وجود اینکه در رأس هم بودید فقط حقوق‌های نجومی بردید.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خطاب به منحرفین از مسیر اسلام و انقلاب گفت: شما اسیر و عبد شیطان هستید.

انتخابات؛ تمرینی برای انتخاب فرد ولایتمدار

وی افزود:انتخابات تمرینی برای انتخاب فرد ولایتمدار است و وظیفه اصلی ما ولایتمداری است، اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست واین قبیل تقسیمات بی‌معنا است، در حال حاضر بحث انقلاب و ضدانقلاب است. عناصر پلید و ناپاک کسانی هستند که در ظاهر دم از ولایت می‌زنند ولی در عمل دل در گرو دشمنان اسلام دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید اشاعه دهنده فکر و اندیشه دینی در جامعه باشیم، گفت: شهدای کربلا و حتی شهدای عصر حاضر ولایتمدار واقعی بودند، جانبازان و آزادگان نیز به خاطر ولایتمداری سختی ها را تحمل کردند. ولایتمداری گوهری است که در وجود هر کس باشد اهل حقیقت می شود و گرنه به بیراهه می روند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث مسیر پل شش با پیشرفت ۷۵ درصد و مسیر پل ولایت با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال طی مراحل پایانی است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: پروژه احداث مسیر پل ولایت به طول دو کیلومتر و عرض ۴۰ متر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اهواز در سال جاری است که شامل زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کفپوش، روشنایی و احداث آبراهه می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل دو مسیر رفت و برگشت است که در یک مسیر آن عملیات زیرسازی انجام و در مسیر دوم نیز تاکنون ۱۷۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است، این مسیر دارای شش لاین جدول‌گذاری است که سه لاین آن تکمیل و مابقی در حال احداث است و تا شهریور با اعتباری بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم آبراهه، جدول‌گذاری قسمت‌های باقی‌مانده، روشنایی، احداث مسیر راستگرد شهرک قائم از جمله پروژه‌های باقیمانده این پروژه است که در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مسیر منتهی به پل ششم یکی دیگر از مسیرهایی است که در صورت احداث و بهره‌برداری از آن در روان‌سازی ترافیک منطقه تاثیر بسزای دارد، زیرسازی این پروژه و جدول‌گذاری در حال انجام است، به نحوی که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرادحسینی اضافه کرد: طول این پروژه ۳۴۲۰ متر است که با بودجه‌ای ۳۵ میلیارد ریالی در حال احداث است و در تلاش هستیم تا ابتدای شهریور این پروژه تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749638

دیگر خبرها

  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد