Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین کنفرانس ملی “رویکردهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر” در رودسر برگزار می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودسریها،سومین کنفرانس ملی “رویکردهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر” پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن شهید آوینی ارشاد رودسر برگزار می گردد.

پروفسور محمدباقر منهاج سخنرانی این مراسم خواهد بود و پرفسور کریم زارع رئیس باشگاهپژوهشگران جوان و نخبگان کشوراز میهمانان ویژه این مراسم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این کنفرانس ملی ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت صبح دوشنبه در حاشیه سی امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای در خصوص برنامه‌های جنبی این کنفرانس اظهار کرد: برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای از جمله این برنامه‌ها است که نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران دارد.

وی با بیان اینکه انواع رادیو داروها، تجهیزات زیرساختی تولید ایزوتوپ‌ها و آخرین یافته‌های پژوهشی و صنعتی هسته‌ای حاصل دانش دانشمندان و پژوهشگران هسته‌ای ایران در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند ابزاری برای نشان دادن توان دانشمندان ایرانی به نمایندگان کشورهای حاضر در این کنفرانس بین المللی باشد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران ضمن قدردانی از سازمان انرژی اتمی ایران برای حمایت از برگزاری این کنفرانس بین المللی گفت: دلیل انتخاب اصفهان به عنوان مرکز برگزاری این کنفرانس بین المللی نیز ظرفیت‌های بالای این شهر به لحاظ پیشرفت‌های هسته‌ای، گردشگری، تاریخی و … است.

سی‌اامین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهای مختلف بعد از ظهر دوشنبه در اصفهان آغاز به کار می‌کند.

۱۰۰ سخنرانی علمی ، ارائه ۴۲۰ مقاله و برگزاری ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

این کنفرانس از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه و با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای در اصفهان ادامه دارد.

کد خبر 6098043

دیگر خبرها

  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد