Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی‌سیاسی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان با تبریک ایام مبارک شعبانیه درباره ویژگی‌های پاسداری اظهار کرد: مجموعه سپاه بر اساس ملاک و معیارهای دینی شکل گرفته و به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه برخی از مجموعه‌ها و گروه‌ها، اسلام را تکه تکه کرده و بخش‌هایی از اسلام را پذیرفتند و بخش‌های دیگری را نپذیرفتند، افزود: بحث التقاط تنها برای منافقان نیست و از زمان پیامبر(ص) بوده و حتی امروزه هم در کشور شاهد آن هستیم و از همین التقاط ضربات زیادی تاکنون خورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه اسلام عین سیاست و سیاست عین دیانت است، افزود: اسلام تمام نیازهای بشری را مورد توجه قرار داده و نخستین چیزی که یک فرد باید در مدیریت داشته باشد سعه صدر است.

وی ادامه داد: عده‌ای از اعضای مجلس خبرگان رهبری روزی خدمت امام خمینی(ره) رسیدند و امام راحل جمله‌ای به آنها فرمود که «مواظب باشید این کتاب یا تسبیح باعث بیچارگی شما نشود»، بعضی از افراد آن زمان متوجه این جمله امام(ره) نشدند و تفسیرش را از آیت‌الله مظاهری پرسیدند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه برخی‌ها آن چنان وابسته به پست و مقام خود می‌شوند که نمی‌توانند از آن جدا شوند، ادامه داد: عده‌ای در کشور تا یک ذره جابه‌جا شدند و مسؤولیت‌های آنها عوض شد، جلوی انقلاب ایستادند، اسلام می‌فرماید آخرین چیزی که از دل مومن خارج می‌شود حب ریاست است و آن چیزی که در زندگی باید برای ما محور باشد امر و نهی الهی بوده و در ارتباطات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نباید خدا را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در زمان جنگ وصیتنامه می‌نوشتند و همواره آماده مرگ و شهادت بودند، افزود: در مسائل مختلف کشور یادمان باشد که انجام تکلیف عین آینده نگری است و نباید تصور کنیم که انجام تکلیف به معنای در نظر نگرفتن آینده است.

مصلحی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات دارای حساسیت و اهمیت خاصی بوده و دو دسته بازیگر دارد که یکی بازیگر داخلی و دومی بازیگر خارجی است، بازیگرهای خارجی دو دسته‌اند، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، منظور از منطقه‌ای یعنی منطقه دنیای اسلام و در این منطقه تکفیری‌ها و عده‌ای دیگر به شدت در بحث انتخابات مشغول به فعالیت هستند و سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان منطقه‌ای در این راه دلارهای خود را هزینه کرده‌اند، گفت: منافقان و سلطنت‌طلب‌ها با حمایت تکفیری‌هایی که عقبه آنها صهیونیست‌ها محسوب می‌شوند وارد میدان شده‌اند، بازیگران فرامنطقه‌ای را هم، اتحادیه اروپا و آمریکا هستند و دشمن می خواهد مردم ایران را شرطی کرده و کاری کند که اگر چند بار چیزی که مردم خواستند رقم نخورد، آنها را به کف خیابان بیاورد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه استکبار سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای ایران در نظر گرفته است، گفت: دشمن از طریق نفوذ در بدنه نظام و حفظ جریان همسو به دنبال هدف کوتاه مدت بوده و مشروعیت‌زدایی هدف میان‌مدت استکبار است و دشمن در هدف بلند مدت می‌خواهد از انتخابات برای بر اندازی نظام استفاده کند.

وی گفت: برخی از مسؤولان می‌گویند با اسلام نمی‌توان کشور را اداره کرد و یکی از تاکتیک‌های استکبار، اخلال در انتخابات از طریق القای ناکارآمدی، القای ناتوانی گفتمان انقلاب در حل مشکلات، ایجاد جو رسانه‌ای مبنی بر نبودن فضای آزاد، زیرسئوال بردن سلامت انتخابات، متهم کردن نهادهای حاکمیت به دخالت در انتخابات و ایجاد شبهه مهندسی انتخابات است.

مصلحی تاکتیک بعدی دشمن را مدیریت ابزار تحریم و گشایش اقتصادی برای جریان غرب‌گرا دانست و یادآور شد: اگر ما تحریم هستیم، پس این ماشین‌های میلیاردی و گران قیمت چطور در این سه سال به ایران آمده و در خیابان‌ها به چشم می‌خورد، از کجا می‌آیند و پول آنها چگونه جابه‌جا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کالای قاچاق با کدام پول به ایران می‌آید، افزود: عده‌ای در داخل کشور همراه با دشمن می‌خواهند از تحریم‌ها به عنوان ابزاری برای مقابله با نظام استفاده کرده و دشمن از طریق نفود جریانی می‌خواهد مردم و مسؤولان را دچار اشتباه محاسباتی کند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این جمله همیشگی‌شان که گزینه نظامی روی میز است، مردم را تهدید می‌کنند و می‌خواهند مردم در پای صندوق‌های رأی دچار اشتباه شوند و عده‌ای در کشور به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند و با انسجام و هماهنگی بین نیروهای انقلابی، مسیر انقلاب اسلامی استمرار و ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرچند وقت یک‌بار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت، سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند و در گزارشی که به تازگی توسط این سازمان منتشر شده، به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته شده است.  

براساس این گزارش نفوذ اینترنت پهن باند ثابت از ۱۳/۰۸ درصد در پاییز سال ۱۴۰۱ به ۱۲/۹ درصد در پاییز سال ۱۴۰۲ رسیده است. همچنین ضریب نفوذ پهن باند سیار با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است. درواقع ضریب نفوذ  پهن باند سیار در پاییز دوسال گذشته (۱۴۰۱) از ۱۲۰/۸۷  به ۱۲۷/۷۷ پاییز در سال گذشته رسیده است که حکایت از رشد ۵/۷۱  درصدی در این حوزه دارد.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش به وضعیت شکایت ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵ هم اشاره شده است که ۷۵ درصد شکایت ها متعلق به حوزه ثابت بوده و ۲۵ درصد شکایت‌ها به حوزه سیار تعلق دارد.

از سوی دیگر در این گزارش به تعداد سایت‌های ۵G اپراتورهای ارتباطی تا پایان پاییز سال گذشته هم پرداخته شده که بر اساس آن تاکنون ۸۰۷ سایت نسل پنجم که متعلق به اپراتور دوم تلفن همراه است در کشور ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود