Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:29:14 GMT

همایش تجلیل از فرهنگیان بردخون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۵۳۰۲

همایش تجلیل از فرهنگیان بردخون برگزار شد

بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر، همایش تجلیل از فرهنگیان منطقه بردخون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: معلمی رسالتی مهم و وظیفه‌ای خطیر در برابر جامعه و انسانیت است.

عبدالکریم سیاسی‌نژاد افزود: همه باید کار معلمی را به عنوان یک رسالت و مسئولیت اجتماعی و فردی و سعادت و نعمتی ارزشمند بدانیم و نسبت به این امر مهم و سرنوشت ساز شناخت داشته باشیم و برای انجام خدمت صادقانه بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان برخی اظهارات و اشاعه دروغ در جامعه را نگران‌کننده خواند و اضافه کرد: متاسفانه در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی اطلاعات دروغ و به دور از واقعیت بیان می‌شود که از مدار اخلاق خارج است و به سوی بی انصافی می رود پس نیاز است چارچوب‌های اخلاقی را حتی اگر به زیان ما باشد، حفظ کنیم.

سیاسی نژاد با اشاره به اینکه همواره شیفته دانش و دانایی باشیم، خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده مطالبات فرهنگیان استان پرداخت می شود و تمام تلاش خود را برای پاسخ به خواسته ها و فعالیت های فرهنگیان عزیز استان بوشهر به کار می‌گیریم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به شخصیت برجسته استاد مطهری اشاره کرد و گفت: این معلم بزرگوار و استاد فرهیخته به دنبال رفع نیازهای فکری جامعه و تولید اندیشه در بین مردم بود و هیچگاه دست از کار و تلاش و مطالعه نکشید و عاقبت به آرزویش که شهادت بود، دست یافت.

پیشرفت هر کشور مدیون تلاش معلمان است

ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بردخون در همایش فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: بدون تردید توسعه و پیشرفت هر کشور مدیون تلاش معلمان است و اگر معلمان فعالیت درخشانی داشته باشند آن جامعه به قله‌های موفقیت می‌رسد.

وی با بیان اینکه تجلیل از معلمان یعنی هموارکردن مسیر توسعه کشور و توسعه علمی و فکری و فرهنگی نیاز اصلی جامعه است، افزود: ایثار و هنر معلم بی نظیر و بی بدیل است زیرا تولید علم تنها با مغز متفکر و دستان توانای معلمان انجام می شود.

محمودی اضافه کرد: مقام و رسالت معلم قابل بیان و تقدیر نیست چرا که مسئولیت و کار معلمان همان رسالت بزرگ پیامبران است و شهید مطهری بزرگ معلمی بود که هدفش را پیشرفت جامعه بشری و تقویت مبانی دینی، علمی و اخلاقی قرار داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون شاخص ترین افراد هر جامعه را معلمان دانست و گفت: همه بزرگان، افتخارات و نام آوران منطقه به نوعی معلم بوده اند و این نشان از شخصیت برجسته معلم و کرامت آنها در بین مردم است.

وی از اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و حامیان آن در منطقه و استان تقدیر کرد و ادامه داد: با توجه به کمبود فضای آموزشی پنج کلاس درس در منطقه احداث می‌شود اما نیازمند همراهی و مشارکت مسئولان و خیران در زمینه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی در بردخون هستیم.

در ادامه از فرهنگیان برتر و نمونه تجلیل شد و برنامه هایی نظیر سرود، مسابقه، اهدای جوایز، پخش کلیپ فعالیت ها و خاطرات اجرا گردید.

در این همایش مسئولان منطقه، شهرستان، دهیاران، شوراهای اسلامی، فرهنگیان و نماینده اولیاء دانش آموزان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند