Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@19:17:53 GMT

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان خدمات آنلاین ارائه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۵۳۰۹

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان خدمات آنلاین ارائه می‌دهد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، پورتال جدید این شرکت به آدرس www.lotusib.ir که در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه رونمایی شد، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون محدودیت، اقدام به پرداخت برای صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات خاص پورتال جامع لوتوس

با رونمایی از اولین پورتال آنلاین صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری توسط تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، کاربران می‌توانند در هر زمان و از هر کجا و با هر کارت بانکی، تنها با دسترسی به اینترنت، به صدور و ابطال صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه بپردازند.

اطلاع از نرخ صدور و ابطال‌ صندوق‌ها در بازه‌ی زمانی یک ماهه، اطلاع از گردش حساب در بازه‌های زمانی متفاوت، اطلاع از میزان، مبلغ و شرح تراکنش‌های سرمایه‌گذار از جمله مزایای استفاده از این پورتال است که در واقع تمام امور سرمایه‌گذاری در ابزارهای تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را ثبت و نگهداری می‌کند.

همچنین، از جمله مزایای استفاده از این پورتال، رفع محدودیت پرداخت آنلاین ۵۰ میلیون تومانی در سیستم شاپرک است و به این ترتیب، در این سیستم هیچ محدودیت پرداختی وجود ندارد.

در این پورتال، ساختار‌های استاندارد یک پورتال گنجانده شده است و در بخش پورتال تحلیلی که در حال توسعه است، تحلیل‌هایی از بازار‌های نفت و طلا به کابران ارائه خواهد شد.

همچنین، در این پورتال بخشی با عنوان سرمایه‌گذاری‌ هوشمندانه قرار داده شده است که به نوبه خود اقدامی نوین و منحصر به فرد است. در این بخش کاربران می‌توانند با تکمیل پرسشنامه‌های سنجش ریسک و تعیین سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفویی پیشنهادی از ابزارهای این شرکت دریافت نمایند و با تغییر سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفوی متفاوتی دریافت نمایند و به این ترتیب مشاوره‌ای غیر حضوری در راستای سرمایه‌گذاری در ابزارهای این شرکت دریافت نمایند.

نحوه دسترسی

به منظور استفاده از خدمات آنلاین پورتال جامع تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، مشریان پیشین صندوق‌های درآمد ثابت این شرکت باید پس از ورود به این سامانه و وارد کردن کد ملی، با دریافت کد رهگیری و کد فعال‌سازی، به دفتر این شرکت مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی و احراز هویت، کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. سایر کاربران که تا کنون مشتری صندوق‌های این شرکت نبوده‌اند، لازم است ابتدا فرمی را تکمیل نموده و تصویر مدارک هویتی خود را در صفحه مربوطه بارگذاری نمایند و پس از دریافت کد رهگیری و فعال‌سازی، مراحل دریافت کد کاربری و رمز عبور را مانند سایر مشتریان طی کنند.

توسعه تکنولوژیک ابزارها

علی تیموری، مدیر عامل تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، در همین خصوص گفت: این شرکت در کنار توسعه ابزارها تلاش کرده است تکنولوژی را در فرآیند تأمین سرمایه به کار ببرد تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، ضمن فراهم کردن سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران، خدمات ویژه‌ای به آنها ارائه کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پورتال جدید تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، گفت: در این پورتال در گام نخست، صدور و ابطال آنلاین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک امکانپذیر شده است و در گام بعدی با مجوزی که از سازمان بورس دریافت خواهیم کرد، معامله صندوق‌های قابل معامله (ETF) نیز از طریق همین پورتال و با اتصال به سیستم معاملات کارگزاری، امکانپذیر خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران