Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه گفت: ما رئیس جمهوری را نمی خواهیم که در مناظره با رقبای انتخاباتی نفری را پیش خود داشته باشد که به وی آمار بدهد، ما رئیس جمهوری می خواهیم که خون شهدا به خصوص شهدای مدافعان را در نظر بگیرد و حامی مستضعفین باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل،نادر قاضی پور در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه، اظهار کرد: مسوولین بی لیاقت، مشکلات زیست محیطی را امنیتی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال قبل ۱۸ سانتی متر کاهش یافته است و انگار مسوولین امر نمی دانند با از بین رفتن این دریاچه جهانی، ۳ میلیون نفر آذری آواره می شوند و هزاران نفر در سال های آینده بیمار خواهند شد و مشکلات عدیده ای بوجود خواهد آمد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به حواشی اخیر روز کار و اهانت برگزار کنندگان برنامه به کارگران نیز اشاره کرده و خاطرنشان کرد: برخی افراد ارزشی برای کارگران قایل نیستند و فقط در روزهای خاص و زمان انتخابات دنبال کارگران می افتند، نباید به کارگر بی احترامی کرد، در جواب تهدید همان عده با صدای بلند می گویم بنشینن سر جایشان، اگر به کارگران دست درازی کنند حتما با من طرف خواهند بود.

وی به اهمیت حضور در انتخابات و برگزاری پر شور آن تاکید کرده و گفت: در دولت اعتدال و دولت آقای روحانی فاصله طبقاتی چندین برابر شد و نباید این وضعیت ادامه یابد.

قاضی پور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه دوره ریاست جمهوری آقای روحانی چهارساله است، اظهار کرد: ما رئیس جمهوری را نمی خواهیم که در مناظره با رقبای انتخاباتی نفری را پیش خود داشته باشد که به وی آمار بدهد، ما رئیس جمهوری می خواهیم که خون شهدا به خصوص شهدای مدافعان را در نظر بگیرد و حامی مستضعفین باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد دولت در بخش علوم دانشگاهی، گفت: علی رغم اینکه دانشگا ها و اساتید خوبی داریم ولی در دو سال اخیر رشد علمی ما همانند اقتصاد دچار رکود شده است و کشورهایی چون ترکیه و عربستان پیشرفت خوبی نسبت به کشور ما داشته اند و این موضوع نباید اتفاق بیافتد.

وی همچنین از بستن قرارداد ها در خانه سفرا نیز انتقاد کرده و گفت: همین موضوعاتی که باید وزرای ما در مهمانی های شبانه در خانه سفرا قرارداد ببند، کشور ما را فلج کرده است، پس جای عزت ملی کجاست؟

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: بعد از بیش از سه دهه کار کردن در این نظام فهمیده ام هر کس با مردم باشد، موفق خواهد بود و معتقدم وضعیت کشور می تواند بهتر از این شود اگردر انتخاب هایمان دقت کنیم و کار را به کاردان بسپاریم و سموولینی را انتخاب کنیم که بیشتر از مهمانی ها و مسافرت هایشان به کار و اقدام و عمل پایبند باشند.

وی با بیان اینکه در انتخابات به کسانی رای دهید که ظاهر و باطنشان یکی باشد، تصریح کرد: منتخبان ما باید پاک دست و شجاع باشند، و دغدغه بوجود آوردن اشتغال و تولید و اقتصاد مقاومتی را در سر بپرورانند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد ریاست دانشگاه مراغه برای عدم برگزاری جلسه سخنرانی وی در این دانشگاه، گفت: از طرف من به رئیس دانشگاه بگویید آقا پسر نترس، قاضی پور می تواند جای دیگری نیز حرف بزند، ما تابع نظام و قانون هستیم و هر چه قانون بگوید مطابق آن عمل می کنیم.

نماینده مردم ارومیه در ادامه سخنان خود یادآور شد: من عشق پایتخت نشینی ندارم و در این زمان که نمایده مجلس بودم، خانواده ام را به تهران نیاورده ام، نوکر نظام هستیم و نظام هم به ما یاد داده است تا حقایق را به مردم بگوییم.

همچنین در بخش دیگری از این سخنرانی نادر قاضی پور انتخاب بین آقایان قالیباف و رئیسی را انتخاب بین خوب و خوب تر توضیف کرد.

وی ستاد احیای دریاچه ارومیه را ستاد مرگ آذربایجان نامید و گفت: خدا لعنت کند کسانی که به کشاورزان و جانداران ما آسیب می زنند و بی لیاقت هستند.

نادر قاضی پور همچنین در بخش پایانی سخنان به استیضاح اخیر وزیر راه و شهرسازی در پی حادثه قطار تبریز- مشهد نیز اشاره کرده و گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی شبانه ما را فروختند، آن هم ما را به آپارتمان و مسافرت خارج و ماشین فروختند و نگذاشتند تا حق مردم آذربایجان را ادا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان