Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هیچ کاری را در جمهوری اسلامی به‌اندازه مسکن مهر نزدند و هرچه زدند در دل مردم بیشتر جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، علی نیکزاد ظهر امروز در روند بازدید از سایت مسکن مهر این شهرستان با بیان اینکه عدالت اجتماعی که مدنظر اسلام و مقام معظم رهبری بوده در کشور اتفاق نمی‌افتد، اظهار داشت: مشخصه کارگزاران اسلامی مورد تأکید حضرت علی(ع) شامل سادگی، ساده زیستی، عقلانیت، سعه‌صدر، عدالت محوری، دشمن‌شناسی، ولایت‌پذیری و شفاف بودن در کارگزاران فعلی مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خرید 100 هواپیما با هزینه 10 میلیارد دلار عنوان کرد: با 40 هزار میلیارد تومان در طول 8 سال و هر سال به میزان 5 هزار میلیارد تومان در دولت قبل در سطح کشور مسکن مهر به تعداد 4 میلیون و 300 هزار واحد شکل گرفت که دو میلیون و 800 هزار واحد آن در دولت قبل به افتتاح رسید و 500 هزار باب با پیشرفت 30 درصد در روستا و یک‌میلیون با پیشرفت 70 درصد در شهر تحویل دولت یازدهم شد و این عین اقتصاد مقاومتی است چراکه هیچ‌چیز لازم نیست از خارج وارد شود و درون‌زاست.

وزیر سابق راه و شهرسازی بیان کرد: سالانه در کشور 450 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود درحالی‌که کافی است یک‌بار برای خانه‌دار شدن افراد یک خانواده وام داده شود.

وی با اشاره به فعالیت 130 رشته صنعتی و ایجاد دو و نیم میلیون شغل با فعالیت مسکن مهر در کشور تصریح کرد: این زمین‌ها متعلق به مردم است و باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد و تحولی در وضع موجود باید اتفاق بیفتد و کسی می‌تواند این کار را انجام دهد که کشور را بشناسد و پاک دست بوده و قدرت داشته و از آن سوءاستفاده نکرده و قلم را برای خانواده خود نزده باشد.

نیکزاد بابیان اینکه این مشکلات در موضوع مسکن مهر قابل‌حل است، خاطرنشان کرد: در مناظره نخست، روحانی گفت ما 5 هزار میلیارد تومان برای بانک مسکن افزایش سرمایه داده‌ایم که این مبلغ در قانون بودجه سال 96 از محل فروش زمین‌های مسکن مهر گذاشته‌ شده است.

وی گفت: هیچ کاری را در جمهوری اسلامی به‌اندازه مسکن مهر نزدند و هرچه زدند در دل مردم بیشتر جای گرفت.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحدمسکونی به همت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت  ۳۶هکتار در مراغه آغاز شد.

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: ساخت دومیلیون واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور آغاز و ۵۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

 اکبری افزود: دولت با تمام مشکلات مصمم به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است و تاپایان دولت به ۴ میلیون خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی ساخت ۱۰ هزار واحد از امروز در استان آغاز شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تاکید کرد و افزود: امسال سال ساخت و بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کشور است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مسکن نیاز اساسی جوان برای ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمدی افزود: اقدام دولت برای تامین مسکن بویژه برای جوانان جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین وسیله برای ترویج ازدواج برای جوانان است.

فرماندار مراغه گفت: چهار طرح ملی مسکن در سه نقطه شهر مراغه برای تامین مسکن جوانان در حال ساخت است.

مینویی افزود: تامین مسکن برای جوانان در الویت برنامه‌های دولت است.

گفتنی است ۲۰ هزار نفر در مراغه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند