Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 13 اردیبهشت ماه 1396 با اخبار و حواشی متعددی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود. از مهم‌ترین این اخبار می‌توان به تکذیب تهیه‌کنندگی فیلم "بمب" پیمان معادی توسط محمدرضا تخت کشیان اشاره کرد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، 13 اردیبهشت ماه 1396 با اخبار و حواشی متعددی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین این اخبار می‌توان به تکذیب تهیه‌کنندگی فیلم "بمب" پیمان معادی توسط محمدرضا تخت کشیان اشاره کرد.همچنین امروز باکس آفیس هالیوود با اخبار هیجان‌انگیز صدرنشینی فیلم "باهوبالی 2" در اکران‌های بین‌المللی منتشر شد. فیلم سریع خشن 8 همچنان صدرنشین باکس آفیس هالیوود است.مساحت فضای مسقف شهر آفتاب بسیار کم است/مسئولین هیچ چیز را تا سال آینده ر‌ها نکنندنادر قدیانی مدیرعامل انتشارات قدیانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص برگزیده شدن این انتشارات به عنوان ناشر برتر سال سال ٩٥ گفت: انتشارات قدیانی سال گذشته حدود ٤٠٠ عنوان اثر منتشر نمود که از این میان ٢٢٣ اثر جزو آثار تازه چاپ شده در حوزه کودکان و نوجوانان، تصویرگری و پژوهشی محسوب بودند و به واسطه تاثیر مثبت در حوزه نشر کودک و نوجوان، امسال به عنوان ناشر برتر در حوزه نشر انتخاب شدیم.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. تهیه‌کنندگی بمب پیمان معادی را تکذیب می‌کنم/ یک هفته تا انفجار بمب آقای بازیگرمحمدرضا تخت‌کشیان تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص خبر تهیه کنندگی خود برای دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی گفت: این خبر را خودم هم شنیده‌ام که تهیه‌کنندگی فیلم "بمب" پیمان معادی را بر عهده دارم.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. فیلمبرداری آدم برفی به پایان رسید/بازیگر هالیوود درگیر جنایتی سرد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلمبرداری فیلم سینمایی "آدم برفی" آخرین ساخته "توماس آلفردسون" و با بازی "مایکل فستبندر" به پایان رسید.

"توماس آلفردسون" که پیش از این به خاطر کارگردانی فیلم "بگدار فرد درست وارد شود" نامزد جوایزی همچون گلدن گلاب شده بود این بار با داستانی جنایی به سینما بازگشته است. برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
دو قطعه به آلبوم جدیدم اضافه شد/ زمان انتشار هنوز مشخص نیست
حجت اشرف‌زاده خواننده آلبوم "ماه و ماهی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هم اکنون مشغول مراحل تولید آلبوم جدیدم هستم و در این روند تمرکز را بیشتر برکیفیت قرار داده‌ام تا بر کمیت و عجله در پخش.

وی ادامه داد: یک قطعه از بابک مافی با شعری از امیر ارجینی به این مجموعه اضافه شده است.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
فیلم هندی باهوبالی ۲ سینمای هالیوود را شوکه کرد/سریع و خشن ۸ همچنان در صدر+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود (باکس آفیس) با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم "سریع و خشن 8" برای سومین هفته متوالی منشتر شد.

از نکات بارز باکس آفیس این هفته هالیوود می توان به فروش فوق‌العاده فیلمی از سینمای هندوستان اشاره کرد. فیلم سینمایی "باهوبالی 2" با فروشی بالا توانست بسیاری از رقبای هالیوودی خود را پشت بگذارد.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، تارنمای شبکه اقتصادی بلومبرگ با اشاره به دیدار «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه با «محمدرضا آشتیانی» همتای ایرانی خود در آستانه، پایتخت قزاقستان، به نقل از این مقام روس نوشت: مسکو آماده گسترش همکاری‌ های نظامی "سودمند دوجانبه" با تهران است.

به نوشته بلومبرگ، نشانه های خرید تسلیحات از روسیه به وسیله ایران، نگرانی‌ هایی را در اسرائیل در مورد پیامدهای گسترش روابط دفاعی مسکو و تهران ایجاد کرده است.

شای هار- زوی (Shay Har-Zvi) از مقام های پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل و از اعضای ارشد دانشگاه رایشمن تل آویو، گفت: روسیه "دشمن اسرائیل است و از محوری که علیه ما می جنگد، حمایت می کند. " وی افزود که نقش مسکو با تشدید درگیری اسرائیل با ایران و گروه‌های شبه ‌نظامی متحد آن اهمیت بیشتری می‌ یابد.

بلومبرگ به نقل از سرلشگر آموس گیلاد، از مقام های ارشد پیشین وزارت جنگ اسرائیل، نوشت: روسیه و ایران بیش از پیش به یکدیگر نزدیک‌ شده اند. روس‌ها اکنون می ‌توانند برخی از فناوری‌های بسیار مهم را که توانمندی های ایران را به نحو چشمگیری ارتقا می دهد، در اختیار آنان قرار دهند.

در ادامه گزارش بلومبرگ با یادآوری روابط نزدیک اسرائیل و روسیه در دهه های اخیر آمده که روابط صمیمانه بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین و همکاری های امنیتی طولانی مدت مسکو و تل آویو در شکل گیری آن نقش داشت. با این حال، این دو از زمان حمله روسیه به اوکراین و با توجه به روابط نزدیک اسرائیل و آمریکا که بی طرف ماندن تل آویو را غیرممکن کرده با افزایش اختلافات روبرو شده و روسیه و ایران نیز به هم نزدیکتر شده اند.

بلومبرگ با ادعای آنکه مشارکت کرملین با ایران بخشی از فشار گسترده تر روسیه برای مقابله با آمریکا و متحدانش در خاورمیانه است، نوشت: روسیه همچنین به دنبال افزایش حضور نظامی خود در منطقه از جمله تاسیس یک پایگاه دریایی در لیبی است.

کد خبر 847430 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد