Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:29:14 GMT

تولد رادیویی برای مریم نشیبا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۶۷۳۹

تولد رادیویی برای مریم نشیبا

به گزارش خبرگزاری برنا، برنامه سازان شبکه رادیویی ایران به بهانه تولد مریم نشیبا گوینده برنامه «شب بخیر کوچولو» و «گلبانگ» جشن تولدی با حضور احمدپور مدیر شبکه و مدیران گروه های مختلف و برنامه سازان گرفتند.

نشیبا در سخنانی گفت: فکر نمی کردم اصلا به من بپردازند ضمن اینکه همیشه مورد لطف عزیزانم بودند اما نه به این شکل و حتی با جناب آقای سرباشی جلسه داشتم ولی دوستان به طریقی ایشان را متقاعد کردند که اجازه بدهند برای اجرای یک برنامه دیگر بیایم و در مسیر با مدل‌های مختلف من را مشغول کردند برای اینکه پی نبرم چه خبری است تا اینکه در راهروی اصلی شبکه سراسری رادیو با دیدن گل و کیک و کادوهای فراوان غافلگیر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شگفتانه، جذاب ترین اتفاق تولد من بود مخصوصا با یادداشت های زیبایی که همکاران برای من نوشتند.

نشیبا با بیان اینکه همه ما عاشق کارمان هستیم، توضیح داد: ما عاشق این رسانه هستیم و بارها عرض کرده ام که راه کسب درآمد بیشتر را می دانیم ولی همچنان در این محیط پر از مهر در کنار هم عاشقانه کار و زندگی می کنیم. از خدای خودم هم متشکرم که خیلی به من لطف داشته است.

مریم نشیبا غیر از گویندگی، معلم درس جغرافیا بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین

چادر یک زن بی خانمان در پارکی در شهر اورگان آمریکا/ زوما جلسه دادگاه ترامپ در نیویورک آمریکا/ رویترز و آسوشیتدپرس تجمع مخالفان ترامپ در مقابل دادگاه او در محله منهتن نیویورک/ زوما مادر فلسطینی در حال انتقال پسر زخمی اش به بیمارستانی در نوار غزه/ زوما اعطای مدال از سوی رییس جمهوری اوکراین به برخی از نظامیان ارتش اوکراین بارگیری محموله کاه شلتوک برنج به بازار فروش در بنگلادش/ زوما مراسم تغییر شیفت نگهبانان کاخ سلطنتی دانمارک در کپنهاگ/ زوما یهودیان افراطی در حال اجرای مراسم های آیینی "عید فصح" در شهر قدس/ زوما گرامیداشت "روز زمین" از سوی فعالان محیط زیست کره ای در شهر سئول/ یونهاپ تجمع حامیان فلسطین در مقابل دفتر یک شبکه تلویزیونی نیوزیلند در اعتراض به مصاحبه جانبدارانه این شبکه با سفیر اسراییل/ زوما آثار حملات اسراییل به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه "دیوید کامرون" وزیر خارجه انگلیس هنگام بازدید از پروژه برق آبی "نورک " در دوشنبه تاجیکستان مورد استقبال زنانی با لباس های سنتی تاجیکی قرار می گیرد. کامرون در یک تور 5 روزه به منطقه آسیای مرکزی سفر کرده است./ آسوشیتدپرس آوارگان جنگی دارفور سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز فعالان حزب کمونیست روسیه در میدان سرخ مسکو و در مراسم صدوپنجاهمین سالگرد تولد ولادیمیر لنین/ EPA کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

دیگر خبرها

  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین