Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها شامل تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج، آب‌رسانی به شهر مادوان از «تنگه کبوتری»، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی سخت و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام امروز (چهارشنبه) در آیین‌های جداگانه با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که این چهار طرح جزء مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان در روزهای 24 و 25 مرداد سال 1395 بوده و کارفرمای تمامی آنها نیز شرکت آب و فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی لدنی نژاد اظهار داشت: اعتبار تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج 150 میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن نیز یک سال است.
وی افزود که جمعیت زیر پوشش این طرح 60 هزار نفر بوده و ظرفیت تولید فازهای اول و دوم آن نیز به ترتیب 200 و 300 لیتر بر ثانیه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار طرح آب‌رسانی به شهر مادوان شهرستان بویراحمد از «تنگه کبوتری» 85 میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن نیز 6 ماه است.
لدنی نژاد عنوان کرد که جمعیت زیر پوشش این طرح 40 هزار نفر بوده و ظرفیت تولید فاز اول آن نیز 200 لیتر بر ثانیه است.
وی ابراز داشت: اعتبار تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا 39 میلیارد ریال از محل تأمین اعتبار ملی و مدت زمان اجرای آن نیز 6 ماه است.
لدنی نژاد گفت که جمعیت زیر پوشش این طرح هشت هزار نفر و میزان دبی خروجی آن نیز یکهزار و 200 مترمکعب در شبانه روز است.
این مسئول اظهار داشت: اعتبار تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام از توابع شهرستان کهگیلویه 70 میلیارد ریال، محل تأمین اعتبار ملی استانی شده و مدت زمان اجرای آن نیز یک سال است.
لدنی نژاد افزود که جمعیت زیر پوشش این طرح هشت هزار نفر بوده و ظرفیت تصفیه آن نیز سه هزار مترمکعب در شبانه روز است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 140 هزار مشترک آب و افزون بر 30 هزار مشترک فاضلاب است.
7535/6110خبرنگار: منصور زرگر*انتشار دهنده: علی شریفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور