Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@22:50:48 GMT

پاسگاه پلیس راه دلیجان - اصفهان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۷۴۵۵

پاسگاه پلیس راه دلیجان - اصفهان افتتاح شد

تین نیوز |

طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی ، نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ومسئولین استانی ومحلی ، پاسگاه پلیس راه دلیجان - اصفهان در کیلومتر 4 این محور افتتاح و موردبهره برداری قرارگرفت .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و رییس این سازمان در آیین افتتاح این پاسگاه اظهار داشت: سال گذشته ۶۰۰ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای شریانی کشور نصب شده است که این میزان در سال جدید به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه دوربین می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پروژه ساخت پاسگاه‌های جدید به روش نوین واستفاده از بتن خبر داد و افزود: ۵۰ باب پاسگاه ازاین نوع در کشور در حال ساخت است که از این تعداد ۱۵ پاسگاه ساخته شده است و پیش بینی میشود تا پایان سال‌جاری بخش اعظمی از این پاسگاه‌های پلیس راه افتتاح شوند.

معاون وزیرراه وشهرسازی نقش وجودی این پاسگاه‌ها را درآرامش خاطر نیروهای پلیس راه کشور ودرنهایت آسایش خاطرمسافران و استفاده کنندگان ازراهها رامهم خواند .

گفتنی است این پاسگاه درزمینی به مساحت یک هکتار وبا اعتبار 12 میلیارد ریال ساخته شده ودارای زیر بنای 410 مترمربع به همراه پارکینگ مسقف ومحوطه‌های مقابل جهت توقف وسایل نقلیه سنگین وسبک طراحی گردیدکه مطابق با تیپ پاسگاه‌های پلیس راه کشور وبه منظور کنترل عبورومرور وسایل نقلیه دراین محور احداث شده است .

اضافه می نماید معاون برنامه ریزی ومدیرکل دفترفنی وامورپیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان مهندس کشاورزیان رادراین مراسم همراهی می کردند .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ