Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:32:14 GMT

ضرورت تأسیس کلانتری و رفع مشکلات مجتمع مسکن مهر دماوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۸۵۳۲

ضرورت تأسیس کلانتری و رفع مشکلات مجتمع مسکن مهر دماوند

دماوند- در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر دماوند بر ضرورت تأسیس کلانتری و رفع مشکلات این مجتمع تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه نشست ویژه بررسی مشکلات و مسائل مسکن «مهر امام رضا (ع)» شهرستان دماوند با حضور مسئولان و ساکنان در محل مسجد این مجتمع مسکونی برگزار شد.

در این نشست، امام جمعه شهرستان دماوند، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد علامه طباطبایی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، شهردار دماوند و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در ابتدای این نشست با تأکید بر لزوم تکریم هرچه بیشتر شهروندان ساکن در شهرک مهر امام رضا (ع) دماوند خواستار توجه ویژه به حل مشکلات شهرک مذکور شد.

علی شیوا، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند نیز در ادامه پس از استماع مشکلات ذکر شده توسط امام جماعت مسجد مسکن مهر و تشریح اقدامات صورت پذیرفته در مجتمع مذکور، در خصوص تأسیس کلانتری، موضوع آسفالت، روشنایی معابر و مسائل فی مابین تعاونی‌ها و اعضا از مسؤولان مربوطه توضیحات لازم را خواستند.

بر اساس این گزارش، در نهایت موضوعات مطرح شده از جمله تأسیس کلانتری، اصلاح روشنایی و توجه به مسائل فرهنگی شهرک مورد تاکید قرار گرفت.

مساحت مسکن مهر امام رضا (ع) شهر دماوند ۷۹ هکتار است و تعداد پنج هزار و ۳۸ واحد دارد که از این تعداد سه هزار و ۴۱۳ واحد تکمیل و دو هزار و ۳۶۳ واحد تحویل متقاضی شده است.

خدمات روبنایی در این مجتمع مسکونی، یک مدرسه در بخش آموزشی، تحویل یک قطعه زمین به کلانتری جهت ساخت، احداث دو واحد نانوایی و تحویل چند قطعه زمین جهت تجاری توسط راه و شهرسازی شهرستان صورت گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم