Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سالار غلامی بوکسور 91 کیلوگرم کشورمان که توانسته بود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا برسد از گردونه رقابت‌ها حذف شد. سالار غلامی تنها یک قدم با کسب مدال و سهمیه مسابقات قهرمانی جهان در آلمان فاصله داشت که با قبول شکست این شانس را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالار غلامی صبح امروز به مصاف علاالدین قوسون بوکسور سوریه‌ای رفت که می‌توانست در صورت شکست دادن این بوکسور مدال برنز و سهمیه جهانی خود را حتمی کند اما کاپیتان تیم ملی بوکس نتیجه را به بوکسور سوریه‌ای واگذار کرد و از دست یابی به مدال و سهمیه جهانی در این بازی‌ها باز ماند.

بدین ترتیب سالار غلامی نماینده تیم ملی بوکس ایران در وزن 91 کیلوگرم با یک برد و یک شکست به کار خود در این بازی‌ها پایان داد تا روند ناکامی‌های بوکسورهای تیم ملی همچنان ادامه‌دار باشد.

همچنین امروز و در چهارمین روز این رقابت‌ها سجاد کاظم زاده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با احمد قوسون برادر حریف سالار غلامی (علاالدین قوسون) از سوریه دیدار می‌کند.

انتهای پیام/پ


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید اسماعیلی ملی، پوش وزن ۶۷ کیلو گرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از پیروزی در مقابل کشتی گیر میزبان و کسب نشان طلا گفت: در دور اول این رقابت‌ها حریف چینی را شکست دادم و در کشتی دوم کشتی گیر تاجیکستان پر تلاش بود و موفق شدم او را هم شکست بدهم و دور سوم کشتی گیر ترکمنستان بُردم و در فینال هم کشتی گیر میزبان از کیفیت خوبی برخوردار بود و ۳ بر ۱ او را شکست دادم و این مدال را به روح عمو و پسر عمویم تقدیم می‌کنم.

وی در مورد شگردهایش در این دوره از رقابت‌ها گفت: به هر حال حریفان هم روی کشتی ما آنالیز دارند و روی کُنده‌ها کار کرده اند و سعی کردم برای هر کشتی برنامه داشته باشم، اما باید قبول کرد که در آسیا کشتی فرنگی پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: من برای رسیدن به این رقابت‌ها تلاش زیادی کرده بودم و این مدال طلا حاصل تلاش کادر فنی و فدراسیون است و من از آقای هادی عامل به عنوان گزارشگر این رقابت‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدواریم در میادین بزرگتر بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

لازم به ذکر است در این وزن، اسماعیلی در یک هشتم ۱۱ بر صفر از سد کشتی گیر چین «لی» گذشت و به دور یک چهارم نهایی رسید. ملی پوش کشورمان در مقابل حریف تاجیکستانی با امتیاز عالی به دور نیمه نهایی رسید و در مرحله نیمه نهایی اسماعیلی در مقابل آتدایف از ترکمنستان با امتیاز عالی در ۵۶ ثانیه پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است