Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، داود کشاورزیان روز چهارشنبه در بازدید از پروژه احداث شهرک حمل و نقل شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شمار دوربین های کنترل سرعت در جاده های کشور افزایش می یابد، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰۰ دوربین کنترل سرعت در محورهای کشور فعال است و به زودی این میزان به ۸۰۰ دوربین افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط مطلوبی در راستای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل برقرار شده، افزود: افرادی که تقاضای دریافت این تسهیلات را داشته باشند، تا ۳۵۰ میلیون تومان وام با بهره شش تا ۹ درصد به آنان تعلق می گیرد و میزان تسهیلات اعطایی حداقل دو سوم درصد بهای خودروی مورد نظر خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: همچنین رایزنی هایی با شرکت های خودروسازی به منظور همکاری و مساعدت با این متقاضیان داشته ایم که منجر به عقد قرارداد همکاری شده تا رانندگانی که نمی توانند به صورت نقدی خودرو خریداری و جایگزین خودروی فرسوده کنند، به صورت لیزینگی اقدام کنند.

کشاورزیان همچنین با اشاره به لزوم وجود شهرک های حمل و نقل خاطرنشان ساخت: راه اندازی شهرک های حمل و نقل عامل برقراری نظم در مدیریت ناوگان نقلیه و ساماندهی امور در این رابطه است که خوشبختانه این پروژه در ساوه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم به زودی راه اندازی شود.

در این بازدید محمد بهاروند، فرماندار ساوه نیز گفت: برای احداث شهرک حمل و نقل ساوه ۲۵ هکتار زمین واگذار شده که تاکنون ۲۳ واحد احداث شده و دو واحد دیگر نیز به زودی احداث می شود.

معاون استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری فاز اول این شهرک با اعتبار ۸۰۰میلیارد ریال به بهره‌ برداری می‌رسد و برای فاز دوم آن نیز ۲۵ هکتار زمین در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد