Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@00:36:19 GMT

عکس/ سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۸۷۹۵

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر چهار شنبه سیزدهم اردیبهشت در سفر به خرم آباد، با حضوردرجمع مردم به سخنرانی پرداخت.

سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد سفر سیدابراهیم رئیسی به خرم آباد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه‌های دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  و آقای شهباز شریف نخست وزیرپاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • (تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد