Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@01:24:43 GMT

تجلیل از 27 استاد برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۸۹۹۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری آنا، عبدالله قاسمی پیر بلوطی، رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در مراسم جشن روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان برجسته تاریخ معاصر ایران همچون امام خمینی (ره)، شهید مرتضی مطهری، آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید بهشتی، شهید باهنر و دکتر شریعتی گفت: «امسال طی سنوات گذشته افزایش مبلغ آموزانه مدرسان حق‌التدریس و اعضای حیات علمی تمام‌وقت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی افزود: «در سال جدید حق‌الزحمه استادان راهنما و مشاور عضو حیات علمی تمام‌وقت و مدرسان حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزایش خواهد یافت.»وی با توجه به امنیت شغلی استادان حق‌التدریس گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل کادر اعضای حیات علمی خود با اولویت استادان حق‌التدریس و بومی استان چهارمحال و بختیاری به 30 استاد در رشته‌های مختلف پزشکی و غیرپزشکی نیاز دارد که برای پذیرش این تعداد، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت برای ثبت‌نام به سایت جذب حیات علمی مراجعه کنند.»امام‌جمعه بروجن هم در مراسم گرامیداشت روز معلم واحد شهرکرد تقویت روحیه جهادی را مهم‌ترین رسالت معلمان دانست و اظهار کرد: «روحیه جهادی همان لباس تقواست که می‌تواند سپر محکمی در برابر هرگونه آسیبی باشد.»حجت‌الاسلام رضا سعادت فر افزود: «اگر پژوهش و ارائه مقاله‌ها بر پایه روحیه جهادی قرار گیرد بدون تردید توسعه کشور در بعدهای مختلف را می‌توان شاهد بود.»وی افزود: «آنچه جامعه امروز ما به آن نیاز دارد الگوپذیری در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که بر اساس ذخایر دینی و فرهنگی کشورمان شکل‌گرفته است.»اجرای موسیقی از سوی دانشجویان کانون موسیقی شهرکرد، سخنرانی دو نفر از اعضای حیات علمی تمام‌وقت به نمایندگی از سایر استادان و تجلیل از استادان برتر ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان استان گفت: شهید آوینی هنرمندی جریانساز بود و زمینه‌ای بوجود آورد تا هنر انقلاب اسلامی از سوی نسل‌های بعد ادامه پیدا کند.
محمودی‌فر افزود: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردم سوق داد و مردم سبب شدن تا هنر تعالی پیدا کند و امروز یکی از اهداف هنر انقلاب اسلامی تعالی و ارتقاء هنر در جامعه است.
او گفت: رویکرد شجاعانه شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس باعث ماندگاری او شد به طوری که رهبر معظم انقلاب از او به عنوان سید شهیدان اهل قلم اسم برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: شهید آوینی به عنوان یک الگو در عرصه هنر انقلاب اسلامی است که اخلاق، ولایت‌پذیری و انسانیت را سرلوحه کارش قرار داد و در آثار تولیدی به زیبایی انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هم با اشاره به منظومه شخصیتی و فکری شهید آوینی گفت: تفکر، فرهنگ، هنر و تمدن سه عرصه مهمی است که شهید آوینی هر سه عرصه را در هر کاری درنظر می‌گرفت.
جیریایی با بیان اینکه محور حرکت حوزه هنری به سمت مفاخر استان است، افزود: باید از بنیان‌های فکری ایرانی اسلامی در حوزه تفکر استفاده کرد، قالب هنری را انتخاب و نگاه تمدنی داشت.
او گفت: در این مراسم از ۵۰ هنرمند تجلیل شد که ملاک انتخاب آنها حضور مستمر در عرصه فرهنگ و رسانه، مواضع انقلابی و تولیدات به هنگام در راستای دغدغه مسائل مردم و جامعه، شرکت در جشنواره‌های ملی و استانی و سایر موارد بوده است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد