Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- يک حقوقدان با انتقاد از شعارهاي برخي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري درباره تغيير اقتصاد کشور درمدت محدود، گفت: برخي از اين افراد از اعداد و ارقام چندان سر در نمي آورند و در حقيقت اعداد را به ثمن بخس مي فروشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، سيدمحمد شاهرخي امروز( چهارشنبه) درهمايش «بررسي وضعيت اقتصادي ايران در سال 96» که در دانشگاه خوارزمي برگزار شد، افزود: براي ايجاد هر شغل در کشور دستکم يک ميليارد ريال سرمايه گذاري نياز است بنابراين براي ايجاد پنج ميليون شغل بايد پنج بيليارد ريال (500 هزارميليارد تومان) اختصاص يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه شغلي بايد ايجاد شود که داراي کرامت، ارزش و احساس امنيت براي شاغلان باشد؛ قرارداد آن کارمعين و همراه با بيمه تعيين شود با چنين شرايطي در واقع چند شغل را مي توان ايجاد کرد، اظهارکرد: اکنون ايران گلستان است فقط بايد از مانع تراشي براي سرمايه گذاري پرهيز کرد.
به گفته اين حقوقدان افرادي که اکنون با برجام مخالفت مي کنند بيشترين سود را از آن برده اند.
شاهرخي اظهارکرد: لوازم ورزشي پارک ها و شهرداري ها وهمچنين ماشين هاي چمن زني تهران از کجا تامين مي شود؟ همه آنها وارداتي به شمار مي روند.
اين حقوقدان تاکيدکرد: سرنوشت اقتصاد ايران به برجام گره خورده است و از آنجا که اين توافق درشوراي امنيت سازمان ملل متحد تصويب شد يک سند رسمي و قانوني به شمار مي رود.
به گفته وي نتيجه برجام افزايش مبادلات اقتصادي کشور، رشد و توسعه آتي است.
شاهرخي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري خواست جزئيات تامين منابع براي هر يک از وعده هاي خود را روشن کنند و مردم نيز به اعداد و ارقام اعلام شده از سوي اين افراد توجه کنند.
به گزارش ايرنا، انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري همزمان با انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و نخستين ميان دوره اي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي روز جمعه 29 ارديبهشت ماه 96 برگزار مي شود.

براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با کانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1961**3061*1724
خبرنگار: مريم مسعود * انتشاردهنده: حسين فتح الهي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزش‌های مهارتی در قالب ۹۲۸ هزار و ۲۵۹ نفرساعت در واحدهای پذیرنده پادگان، بنگاه‌های اقتصادی و زندان ارایه شده که این آموزش‌ها در محیط کار واقعی برای ۲ هزارو ۷۰۷ نفردر پادگان، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در بنگاه‌های اقتصادی و ۲۶۶ نفر در زندان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های محیط کار واقعی بیشتر در حوزه صنعت است، افزود: آشنایی مهارت جو با محیط کسب و کار، آماده‌سازی و ایجاد خودباوری در مهارت‌آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و همچنین استفاده از ظرفیت آموزشی و عملی بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش در محیط کارواقعی با همکاری اصناف کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است گفت: در این دوره‌ها دانش، مهارت و شایستگی لازم از استادکار به مهارت آموز، هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمات منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرایی کردن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال و بند پنج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح "مهارت‌آموزی در محیط کارواقعی " را با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در اولویت خود قرار داده است.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در خوزستان فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم