Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی یراحی خواننده جوان موسیقی پاپ در کارنامه خود آثاری همچون "آینه قدی" و "امپراطور" را دارد که به جرات می‌توان گفت "امپراطور" قوی‌ترین اثر این خواننده محسوب می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مهدی یراحی خواننده موفق و خوش صدای موسیقی پاپ، بخش زیادی از شهرت خود را با خواندن تیتراژ برنامه تلویزیونی "ماه عسل" با اجرای احسان علیخانی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنس صدا، محتوای ترانه‌های انتخابی، بهره گیری از موسیقی متناسب با ترانه و جنس صدای خواننده و همچنین نحوه برقراری ارتباط از سوی خواننده با شنونده‌ها باعث شد تا این هنرمند جوان روز به روز بر شمار طرفداران خود بیفزاید و این موضوع تضمین گر موفقیت او در عرصه تیتراژخوانی به شمار می‌رود.

مهدی یراحی در ۲۳ آبان سال ۱۳۶۰ در اهواز متولد شد.
"هر جای دنیایی" و "منو ر‌ها کن" از جمله مشهورترین قطعه‌های مهدی یراحی به شمار می‌رود.

مهدی یراحی به تازگی تیتراژ فیلم سینمایی "نفس" به کارگردانی نرگس آبیار را خوانده که در کمتر از دو روز بعد از پخش ۳ میلیون بار دانلود و شنیده شد.
همچنین یکی از پرطرفدارترین قطعه‌های مهدی یراحی، قطعه "نگو نگفتی" است که او این قطعه را سال گذشته برای برنامه "ماه عسل ۹۵ " تولید کرد.

در کارنامه مهدی یراحی آلبوم‌های "منو ر‌ها کن"، "امپراطور"، "مثل مجسمه" و "آینه قدی" دیده می‌شود که به جرات می‌توان گفت: "امپراطور" قوی‌ترین و پرطرفدارترین اثر موسیقایی این هنرمند جوان و حرفه‌ای عرصه موسیقی پاپ به شمار می‌رود.

امشب مهدی یراحی ساعت 23:00 میهمان برنامه "خندوانه" در شبکه نسیم می‌شود و با رامبد جوان به گفت و گو می‌پردازد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»