Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير سابق اطلاعات گفت: برخي با وعده دروغ، زيبا جلوه دادن عملکرد نادرست و تهديد مردم از طريق الفاظي مانند گزينه‌هاي نظامي روي ميز و ايجاد ياس و ما نمي‌توانيم به‌دنبال جهت دهي در انتخاب صحيح هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي عصر امروز در همايش بزرگ روحانيون ايثارگر در سالن ناجا در رشت اظهار داشت: دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون به‌دنبال طراحي و شبهه سازي در جهت آسيب رساندن به انقلاب و نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير سابق اطلاعات تناقض سازي بين جمهوريت و اسلاميت را از جمله بزرگ‌ترين شبهه سازي‌هاي دشمن بيان کرد و گفت: دشمن از زمان انقلاب به‌دنبال فاصله افکني بين جمهوريت و اسلاميت بوده ‌و امروز اين طراحي خود را از طريق دانشگاه‌ها و فضاي مجازي دامن مي‌زند.
مصلحي با بيان اينکه دشمنان نظام، انتخابات را فرصتي براي براندازي انقلاب تلقي مي‌کنند افزود: دشمنان در آستانه انتخابات و در زمان تصميم گيري قطعي از طريق 10 روش با نفوذ بين مردم، نخبگان و مسئولان دچار اشتباه محاسباتي شده و در نتيجه تصميم گيري غلط مي‌کنند.
وي تصريح کرد: تهديد مردم از طريق الفاظي مانند گزينه‌هاي نظامي روي ميز، وعده دروغ، تخيل‌سازي، زيبا جلوه دادن عملکرد نادرست، شايعه پراکني، القاي يأس و ما نمي‌توانيم، ايجاد غفلت از امدادهاي غيبي خداوند، قبح‌زدايي، خيرخواه نشان دادن دشمن و تحريف سخن حق و ارائه سخن باطل روش‌هايي جهت تغيير انتخاب صحيح مردم است.
وزير سابق اطلاعات به دوقطبي سازي‌هاي دشمنان داخلي نظام اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان از طريق دو قطبي‌هاي جنگ و صلح، بازگشايي و انسداد، توازن و انزوا و دو قطبي شادي و غم براي مردم درصدد انحراف فکري و تصميم گيري مردم هستند.
وي درباره تاکيد برخي از مسئولان در جهت برگزاري کنسرت جهت شادي مردم بيان داشت: کنسرت براي شادي جمعيت چندميليون نفري بيکاري که زندگي آن‌ها به سختي مي‌گذرد و پولي ندارند نيست؛ مسئولان براي ايجاد شادي و دلخوشي مردم به مبارزه با قاچاق، حمايت از توليدکنندگان و اشتغالزايي بپردازند.
مصلحي با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري در 2 سال گذشته بر مسئله نفوذ بيان داشت: دشمنان با بازيگران خارجي و داخلي خود به‌دنبال ايجاد ضربه به نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.
وي تصريح کرد: بازيگران خارجي در دو دسته منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي شامل عربستان سعودي از طريق منافقان، سلطنت طلب‌ها و استکبار در مجموعه اتحاديه اروپا و آمريکا و نيز تکفيري‌ها درصدد دخالت در انتخابات هستند.
وزير سابق اطلاعات درباره اهداف استکبار از بازيگري در انتخابات ايران گفت: استکبار با اهداف کوتاه مدت، ميان مدت و دراز مدت به‌دنبال نفوذ در بدنه نظام و يا درصدد حفظ منافع جريان همسوي نظام سلطه است تا از اين طريق به اهداف خود دست يابد.
مصلحي مشروعيت‌زدايي را جزء اهداف ميان مدت استکبار بيان کرد و افزود: هدف استکبار مشروعيت زدايي از طريق فسادهاي اقتصادي و اختلاس توسط مسئولان و خانواده‌هاي نزديک به آن‌ها در جهت مقابله با انقلاب است.
وزير سابق اطلاعات، فتنه 88 در جهت حذف انقلاب را بخشي از اهداف بلند مدت استکبار بيان کرد و اذعان داشت: فتنه 88 با توجه به اهداف بلند مدت دشمن نه تنها متوقف نشده است بلکه هنوز توسط برخي از منافقان و سلطنت طلبان ادامه دارد.
وي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي را سدي جهت مقابه با دشمنان داخلي و خارجي نظام بيان کرد و ابراز داشت: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب شامل مجموعه‌اي از افراد پايبند و دلسوز انقلاب است که دو تن از اين افراد در انتخابات رياست جمهوري حضور پيدا کرده‌اند.
مصلحي با تاکيد بر ادامه دادن مسير جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي افزود: در اين برهه حساس بايد مراقب بود که احساس تکليف ناگهاني بر مصلحت انقلاب ترجيح داده نشود و در نهايت با قرار گرفتن در مسير جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي موجب رشد و تعالي انقلاب اسلامي ايران شويم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، بخشی از اظهارات سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR به شرح زیر است:

* بعد از تأکید رهبر انقلاب بر محور مشارکت آحاد مردم در اقتصاد؛ رئیس‌جمهور تأکید کردند در اولین پیش‌نویس اقتصادی سال ۱۴۰۳ تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا بتوانیم مسئله مشارکت مردمی را واقعاً در سیاست‌ها و تدابیر اقتصادی کشور محقق کنیم.

* بخشی از مشارکت‌طلبی مردم؛ در حوزه وظایف نظارتی اقتصاد است. این اتفاقات تا حد خوبی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

* شفافیت در صورت‌های مالی ۲ هزار شرکت دولتی و بخش عمومی که تا پیش از این دولت اساساً شفاف نبودند، همچنین شفافیت در شناسایی ابربدهکاران بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی وامثالهم، زمینه را برای نظارت عامه مردم فراهم کرده است.

* فراتر از حوزه نظارت، مشارکت مردم در حوزه مدیریت و تولید اقتصادی است. حوزه تولید یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که می‌توان آن را با درگاه ملی مجوزها به معنای بسترسازی برای مشارکت عامه مترادف دانست.

* در گذشته صاحبان سرمایه و صاحبان ایده‌ها حضور داشتند، اما به دلیل پیچ وخم‌های اجرایی، اجازه حضور مؤثر در امور اقتصادی را نداشتند، با راه‌اندازی و تسهیل درگاه ملی مجوزها این مانع برداشته شد و ما تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مجوز الکترونیک صادر شده را شاهد بودیم.

* در بخش مدیریتی نیز بعد از تذکر رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، در اسفندماه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را برگزار کردند و به تمام وزارتخانه‌هایی که در بنگاه‌های زیرمجموعه خود سهام‌دار بودند دستور داده شد تا از تصدی‌گری و بنگاه‌داری خارج شوند و امکان مدیریت را به عامه مردم واگذار کنند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی